سرمربی نام‌آشنای تیم فرانسوی در صدد جذب ستاره آرژانتینی اینتر

سرمربی نام‌آشنای تیم فرانسوی در صدد جذب ستاره آرژانتینی اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه‌های ایتالیایی از علاقه خورخه سمپائولی، سرمربی تیم فرانسوی المپیک مارسی به جذب خواکین کروئا، مهاجم ملی‌پوش و آرژانتینی نراتزوری خبر داده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، خورخه سمپائولی، سرمربی باشگاه فرانسوی المپیک مارسی از تیم‌های حاضر در لیگ لوشامپیونه فرانسه، علاقه‌مند به جذب خواکین کورئا، مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین و ستاره خط حمله باشگاه ایتالیایی اینتر در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان جاری می‌باشد و از مدیران و مسئولان باشگاه خود می‌خواهد که تلاش کنند تا این مهاجم آرژانتینی و ملی‌پوش بیست و هفت ساله را به خدمت بگیرند و به ترکیب تیم او اضافه کنند.

سرمربی آرژانتینی المپیک مارسی فرانسه، خواکین کورئا را به عنوان یک هدف نقل و انتقالاتی معرفی کرده است و این احتمال وجود دارد که این انتقال به صورت قرضی رخ دهد.

خورخه سمپائولی در گذشته و زمانی که هدایت باشگاه اسپانیایی سویا را بر عهده داشت، با خواکین کورئا کار کرده است و از طرفداران این بازیکن آرژانتینی و گلزن ملی‌پوش است. به خاطر همین موضوع است که وی می‌خواهد تا این مهاجم آرژانتینی را برای تقویت خط حمله تیم خود که در فصل آینده در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز به میدان مسابقات خواهد رفت، به خدمت بگیرد.

طبق این گزارش و برای این منظور، مدیران و مسئولان باشگاه فرانسوی المپیک مارسی می‌توانند یک قرارداد قرضی ارائه دهند؛ اگر چه باید دید نوع پیشنهاد آن‌ها چگونه خواهد بود و آیا مقامات و سران باشگاه ايتاليایی اینتر که قهرمان جام حذفی ایتالیا هستند و در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده نیز حاضر خواهند بود، ان را می‌پذیرند و همین‌طور آماده بررسی آن می‌باشند یا خیر.

9404