عکس؛ انرژی عجیب تیم فوتبال زنان ایتالیا در حین خواندن سرود ملی

عکس؛ انرژی عجیب تیم فوتبال زنان ایتالیا در حین خواندن سرود ملی

پایگاه خبری فوتبالی - ایتالیایی ها حس ویژه ای نسبت به خواندن سرود ملی دارند و اکثر فوتبالدوستانی که تیم ملی مردان ایتالیا را در سالهای اخیر دنبال می کردند، این را می دانستند اما به نظر می رسد که در مورد تیم زنان ایتالیا نیز همین مسئله صادق است.

به گزارش فوتبالی، ایتالیایی ها با هیجان خارق العاده ای سرود ملی خود را می خوانند تا نشان بدهند که تعصب ویژه ای نسبت به آن دارند. تیم ملی زنان ایتالیا یکشنبه شب در مرحله گروهی یورو به میدان رفت که البته تیم ملی فرانسه با نتیجه پنج بر یک در این بازی پیروز شد و توانست حریف را در هم بکوبد. ایتالیا در اولین بازی مرحله گروهی بدین ترتیب در هم کوبیده شد تا شروع وحشتناکی را در مسابقات داشته باشد و حالا باید روی دو بازی بعدی مقابل ایسلند و بلژیک تمرکز کنند تا شانس حضور در مرحله بعدی را به دست بیاورند و این شکست سنگین را جبران کنند.

اما صرفنظر از نتیجه به نظر می رسد که هیجان بازیکنان تیم زنان ایتالیا در زمان خواندن سرود ملی پیش از بازی با ایتالیا بیش از هر چیزی نگاه ها را به خود جلب کرده است. به نظر می رسد که آنها با قلب و جان خود این سرود را می خوانند و حس ویژه ای نسبت به آن دارند و تعصب بسیار خاصی را نسبت به آن در خود حس می کنند و این حس را از طریق تصاویر هم به خوبی می توان درک کرد.

4125