وایرال شدن تصویر پس زمینه موبایل ستاره تاتنهام

وایرال شدن تصویر پس زمینه موبایل ستاره تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - ریچارلیسون با 58 میلیون یورو از اورتون به تاتنهام پیوست تا به تیمی ملحق شود که فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد.

به گزارش فوتبالی، ریچارلیسون در اورتون آن طور که باید و شاید نمی توانست خودش را نشان بدهد چرا که در تیمی حضور داشت که برای بقا تلاش می کرد و به همین خاطر تصمیم گرفت که در این تابستان گام مهمی به جلو بردارد و به تیم کونته ملحق شد. تاتنهام با حضور ریچارلیسون، سون و هری کین خط حمله مخوفی را در فصل آینده خواهد داشت و یکی از قدرت های اصلی فوتبال انگلیس به شمار خواهد رفت و قطعا در سطح اروپا نیز حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

ریچارلیسون می دانست که در اورتون ممکن بود که شانس حضور در لیست تیم ملی برزیل در جام جهانی را از دست بدهد اما حالا با درخشش در تیم کونته می تواند در مسابقات قطر حضور داشته باشد. به نظر می رسد که جام جهانی برای این ستاره خیلی مهم است چرا که اخیرا تصویری از خودش در کنار لوکاس مورا و امرسون دیگر ستارگان برزیلی تاتنهام منتشر کرده است که نکته جالب این عکس مربوط به تصویر پس زمینه موبایلش است. در حقیقت ریچارلیسون، جام جهانی را به عنوان تصویر پس زمینه انتخاب کرده است، نکته ای که نشان می دهد که این مهاجم تمام فکر و ذکر خود را روی فتح جام جهانی گذاشته است.

4125