عکس؛ مهمانی پرستاره کاپیتان سابق رئال مادرید

عکس؛ مهمانی پرستاره کاپیتان سابق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو کاپیتان سابق رئال مادرید یکشنبه شب مهمانی ویژه ای را با حضور بیش از 300 مهمان در رستوران معروف "زوما" در شهر مادرید برگزار کرد.

به گزارش فوتبالی، مارسلو این مراسم را به بهانه وداع با رئال مادرید برگزار کرد که بازیکنان و کادر فنی رئال مادرید و بسیاری از بازیکنان سابق و حتی شخصیت های هنری در این مراسم حضور داشتند. کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به همراه پسرش داویده و همچنین آنتونیو پینتوس رییس کادر بدنسازی رئال مادرید به همراه ناچو، سبایوس، لوکاس وازکز، رودریگو، کاسمیرو، ماریانو دیاز، خسوس وایخو، پدخا میاتوویچ، میشل سالگادو و وینیسیوس جونیور شاخص ترین چهره های حاضر در مهمانی بودند. مارسلو خانواده و دوستانش و حتی برخی شخصیت های مشهور نظیر پدرو آلونسو بازیگر نقش "برلین" در سریال "سرقت پول" را به مهمانی دعوت کرده بود.

مارسلو با 25 جام به پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال مادرید تبدیل شد که پس از شانزده فصل به دوران حضورش در رئال مادرید خاتمه بخشید. در حال حاضر مارسلو در مورد ادامه فوتبالش تصمیمی نگرفته است هر چند که احتمال بازنشستگی وی از فوتبال هم وجود دارد. البته باشگاه هایی نظیر فنرباغچه، مارسی و باشگاه های حاشیه خلیج فارس نیز با وی تماس گرفته اند.