فوری/ کمیته فنی فدراسیون فوتبال فردا تشکیل جلسه می دهد؛ موضوع جلسه: ماندن یا نماندن اسکوچیچ!

فوری/ کمیته فنی فدراسیون فوتبال فردا تشکیل جلسه می دهد؛ موضوع جلسه: ماندن یا نماندن اسکوچیچ!

پایگاه خبری فوتبالی- کمیته فنی فدراسیون فوتبال فردا تشکیل جلسه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال شامل ابراهیم قاسمپور، اصغر مدیرروستا، مرتضی محصص، میرشاد ماجدی، نادر عزت اللهی، پرویز مظلومی و حمید استیلی، بعدازظهر فردا دوشنبه قرار است در نشستی فوری در محل فدراسیون فوتبال حاضر شده و درباره بحثهای مربوط به سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بحث و تبادل نظر کنند.

ظاهرا موضوع جلسه برکناری و یا ابقای دراگان اسکوچیچ از سمت سرمربیگری تیم ملی خواهد بود و قرار است در این جلسه که از سوی فدراسیون فوتبال درخواست شده تا حضور فیزیکی داشته باشند درباره آینده نیمکت تیم ملی ایران تصمیم نهایی اتخاذ شود.

ابراهیم قاسمپور عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با فوتبالی تشکیل جلسه فردا را تایید کرد.

در چند روز گذشته بحثها و شایعات برکناری دراگان اسکوچیچ و همچنین نظرات وزارت ورزش و نهادهای بالاتر مبنی بر حضور کارلوس کی روش یا برانکو ایوانکوویچ در فوتبال ایران به اوج خود رسیده است و خداداد عزیزی بازیکن سابق تیم ملی ایران هم ساعاتی قبل به این موضوع و دخالت نهادهای بالادستی  واکنش نشان داد.

برخلاف تکذیب‌های مداوم فدراسیون فوتبال، به نظر می‎رسد ممکن است فردا کمیته فنی تصمیم غیرمنتظره ای بگیرد. 

در صورت برکناری اسکوچیچ و انتخاب سرمربی جایگزین ایرانی یا خارجی، تیم ملی فوتبال ایران تنها تیم ملی خواهد بود که سرمربی تیم صعودکننده اش به جام جهانی‌اش را برکنار کرده است. 

7655