چهره‌های ویژه بازی تاریخی آلمان و برزیل الان چه کار می‌کنند؟

چهره‌های ویژه بازی تاریخی آلمان و برزیل الان چه کار می‌کنند؟

پایگاه خبری فوتبالی - هشت سال و دو روز پیش، یکی از عجیب ترین نتایج تاریخ فوتبال در بازی برزیل و المان ثبت شد.

به گزارش فوتبالی، برزیل به عنوان میزبان جام جهانی در نیمه نهایی مسابقات در مقابل آلمان با نتیجه هفت بر یک شکست خورد تا نتیجه ای باورنکردنی ثبت شود. نیمار در آن بازی به علت مصدومیت در زمین حضور نداشت و تیاگو سیلوا نیز به علت محرومیت غایب بود در حالی که المان با قدرتمندترین ترکیب ممکن پا به زمین گذاشته بود اما چهره های ویژه آن بازی اکنون کجا هستند؟

ژولیو سزار دروازه بان تیم ملی برزیل چهار سال دیگر در بنفیکا بازی کرد و بعد از آن در فلامینگو از فوتبال بازنشسته شد. مایکون نیز دو فصل در رم بازی کرد و بعد از آن در  تیم های برزیلی و لیگ دسته چهار ایتالیا بازی کرد و آخرین تجربه فوتبالش را در کشور سن مارینو داشت و بعد از آن بازنشسته شد. فرد نیز در فلومیننزه از فوتبال بازنشسته شد.

داوید لوییز، فرناندینیو و هالک در حال حاضر در فوتبال برزیل حضور دارند. برنارد در تیم شارجه امارات توپ می زند و اسکار نیز در شانگهای پورت در لیگ چین بازی می کند. دانته در حال حاضر در تیم نیس در لیگ فرانسه توپ می زند و لوییز گوستاوو نیز در تیم فنرباغچه ترکیه حضور دارد. مارسلو پس از اتمام قراردادش با رئال مادرید فعلا بدون تیم است.

از تیم ملی آلمان، پنج بازیکن بازنشسته شده اند: باستین شواین اشتایگر در شیکاگوفایر، سامی خدیرا در هرتابرلین، میروسلاو کلوزه در لاتزیو، فیلیپ لام در بایرن مونیخ و هوئدس در لوکوموتیو مسکو از فوتبال بازنشست شدند. نویر و مولر همچنان در بایرن مونیخ هستند، هوملس در دورتموند توپ می زند و بواتنگ در لیون حضور دارد. کروس همچنان در رئال مادرید می درخشد و اوزیل به فنرباغچه رفته است.

4125