مهاجم آرژانتینی گزینه جانشینی رونالدو؟

مهاجم آرژانتینی گزینه جانشینی رونالدو؟

پایگاه خبری فوتبالی - پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی با اتمام قرارداد با یوونتوس از این تیم جدا شده است و در حال حاضر بازیکن ازاد است.

به گزارش فوتبالی، شایعات در مورد پیوستن دیبالا به رم و اینتر خیلی زیاد بود اما حالا به نظر می رسد که منچستریونایتد هم  آماده رقابت برای خرید مهاجم آرژانتینی است. در پی جدایی قریب الوقوع کریستیانو، باشگاه انگلیسی تصمیم گرفته است که دیبالا را به عنوان جایگزین وی به خدمت بگیرد.

سایت ESPN گزارش داده است که منچستریونایتد در صورت جدایی رونالدو به دنبال جایگزین وی خواهد بود که مهاجم آرژانتینی می تواند گزینه مناسبی برایشان باشد. دیبالا در سال 2019 نیز در یک قدمی پیوستن به منچستریونایتد قرار داشت اما در نهایت ترجیح داد که در تورین بماند.

از سویی رم نیز در صورت جدایی زانیولو و پیوستنش به یوونتوس، به دنبال خرید دیبالا خواهد بود. کوریره دلوا اسپورت گزارش داده است که مورینیو از مدیران رم خواسته تا هر طور که شده دیبالا را به خدمت بگیرند چرا که حس می کند که وینگر آرژانتینی می تواند کیفیت ترکیبش را بالا ببرد.

از طرفی دیگر یوونتوس هم حاضر است تا برای خرید زانیولو مبلغ 50 میلیون یورو بپردازد هر چند که رم 60 میلیون یورو طلب کرده است. بدین ترتیب جدایی رونالدو می تواند یک دومینوی بزرگ را در فوتبال اروپا راه بیاندازد.

4125