مذاکره بازیکن سابق دورتموند با مقامات اینتر

مذاکره بازیکن سابق دورتموند با مقامات اینتر

پايگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منابع و نشریات مختلف اروپایی به ویژه رسانه‌های کشورهای آلمان و ایتالیا، به نظر می‌رسد که یک هفته بعد از پایان یافتن قرارداد با مقامات باشگاه زردپوش و آلمانی بروسیا دورتموند، دن اکسل زاگادو هم‌چنان بدون باشگاه است و البته این ماجراها در شرایطی اتفاق افتاده است که علاقه و تمایل به جذب و در اختیار گرفتن این مدافع بیست و سه ساله در میان مدیران باشگاه‌های اروپایی وجود دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی فوسبال‌ترانسفر، دن اکسل زاگادو بعد از جدایی از جمع زنبورهای زردپوش باشگاه بروسیا دورتموند آلمان ممکن است به رقابت‌های لیگ سری آ فوتبال ایتالیا برود. این بازیکن بیست و سه ساله و فرانسوی یکی از بازیکن‌های مورد علاقه مقامات و مدیران باشگاه اینترمیلان ایتالیا می‌باشد. 

بر اساس اطلاعات خبرنگار فوسبال‌ترانسفر در گزارش اخیر منتشر شده، موسا سیسوکو، ایجنت دن اکسل زاگادو در شهر میلان در کشور ایتالیا برای انجام مذاکرات حضور داشته است. مدیران و مسئولان باشگاه اینتر ایتالیا به دنبال پیدا کردن جانشینی بالقوه برای میلان اشکرینیار، مدافع ملی‌پوش و بیست و هفت ساله تیم نراتزوری می‌باشند که گفته می‌شود این بازیکن در لیست خرید مقامات و مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه قرار دارد. انتخاب زاگادو، برای اینترمیلان یک جایگزین ارزان خواهد بود. 

چپ پای فرانسوی بعد از گذشت مدت زمان پنج سال و پایان یافتن مدت و مهلت قانونی اعتبار قراردادش با مدیران و مسئولان باشگاه بروسیا دورتموند، یک هفته است که به طور رسمی بدون باشگاه است. علاوه بر باشگاه آبی و مشکی‌پوش شهر میلان و تیم نایب قهرمان لیگ سری‌آ کشور ایتالیا، مدیران و مسئولان باشگاه نیس که یک باشگاه فرانسوی می‌باشد نیز به دن اکسل زاگادو علاقه‌مند می‌باشند. زمانی مقامات و مدیران باشگاه‌های آلمانی هوفنهایم و انگلستانی منچستر یونایتد نیز به خرید و به خدمت گرفتن دن اکسل زاگادو لینک و نزدیک شده بودند.

9404