هیجان زدگی مدافع بارسلونا پس از پیوستن به تیم لندنی

هیجان زدگی مدافع بارسلونا پس از پیوستن به تیم لندنی

پایگاه خبری فوتبالی - کلمنت لنگله مدافع فرانسوی بارسلونا با عقد قرارداد قرضی به تاتنهام پیوست و فصل آینده برای این تیم لندنی توپ خواهد زد. 

به گزارش فوتبالی، مذاکرات تاتنهام هاتسپر با کاتالان‌ها بر سر کلمنت لنگله از یک ماه پیش آغاز شد و دو تیم خیلی سخت می‌توانستند در ابتدا به توافق برسند، اما در نهایت تیم چهارم فصل گذشته لیگ برتر انگلیس، موفق شد این مدافع بیست و هفت ساله را به لندن بیاورد.

لنگله پس از پیوستن به تاتنهام گفت: "من از حضور در این باشگاه، در این شهر و در این کشور خیلی خوشحالم. من با خانواده، دوستان و نزدیکانم راجع به این انتقال حرف زدم و صحبت‌های خیلی خوبی با باشگاه داشتم. بی صبرانه منتظر شروع فصل هستم. برای بازی در کنار هم تیمی‌ها و استادیوم جدید هیجان زده‌ام. مثل همیشه تشنه موفقیت هستم و می‌خواهم تبدیل به بهترین بازیکن باشگاه شوم و به آن‌ها برای فتح عناوین کمک کنم."

"اول از همه می‌خواهم هم تیمی خوبی باشم، یک مدافع قدرتمند، خشن و کسی که می‌تواند با هم تیمی‌هایش ارتباط برقرار کند. مسیر سختی در پیش داریم، اما من به کونته و بازیکنان این باشگاه ایمان دارم. می‌دانید که بازیکنان باکیفیت زیادی در تاتنهام توپ می‌زنند."                                          

4416