افشاگری سرمربی لیورپول درباره اتفاقات فینال لیگ قهرمانان در شهر پاریس

افشاگری سرمربی لیورپول درباره اتفاقات فینال لیگ قهرمانان در شهر پاریس

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول می‌گوید که چند تن از افراد خانواده‌اش نتوانستند برای تماشای دیدار لیورپول و رئال مادرید وارد ورزشگاه پاریس شوند. 

به گزارش فوتبالی، در روز هفتم خرداد ماه، فینال لیگ قهرمانان فصل 2021-22 در شهر پاریس بین دو تیم رئال مادرید و لیورپول برگزار شد که در نهایت لوس بلانکوس با تک گل وینیسیوس جونیور به پیروزی رسید و برای چهاردهمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. اما این فینال مشکلات زیادی برای هواداران لیورپول ایجاد کرد و هنوز هم نحوه برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا 22-2021 انتقادهای زیادی را از یوفا و پلیس فرانسه به همراه داشته است. 

به نقل از سایت مارکا، حالا پس از گذشت بیش از یک ماه از فینال، کلوپ می‌گوید که چند تن از افراد نزدیک به او موفق به حضور در ورزشگاه نشده‌اند. او در این باره به وبسایت رسمی لیورپول گفت: "چیزهای مختلفی هست که باید درباره آن حرف بزنیم. اما فکر می‌کنم که صحبت درباره این مسائل منطقی نباشد، چون دیگر تحقیقاتی راجع به آن شب صورت نگرفته است. برخی از افراد خانواده‌ام در وسط مهلکه قرار داشتند و به من پیام دادند 'ما توانستیم وارد شویم، موفق باشی.' اما من می‌دانم که آن‌ها حداقل یک ساعت و نیم با ورود به ورزشگاه فاصله داشتند. من با دو نفر صحبت کردم که با خوش شانسی موفق شدند وارد استادیوم شوند. سپس مشکلات زیادی در بازی رخ داد. مردمی بودند که بلیط نداشتند و بر روی صندلی‌هایی نشستند که اصلاً برای آن‌ها نبود."

4416