حمایت عجیب سرمربی سابق بارسلونا از یکی از منفورترین افراد تاریخ این باشگاه

حمایت عجیب سرمربی سابق بارسلونا از یکی از منفورترین افراد تاریخ این باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان سرمربی سابق هلندی بارسلونا معتقد است که جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بسیار خوبی برای بلوگرانا بود. 

به گزارش فوتبالی، خوان لاپورتا، جرارد پیکه و بسیاری از ستاره‌ها و هواداران بارسلونا از منتقدین سرسخت بارتومئو و عملکردش در این باشگاه هستند و بارها در مصاحبه‌های خود، به صورت علنی خشم خود را نسبت به بارتومئو ابراز کرده‌اند. در دوران حضور بارتومئو در نیوکمپ، کاتالان‌ها از نظر اقتصادی به طور کامل نابود شدند و در آستانه ورشکستگی قرار گرفتند. خریدهای ناموفق و گران قیمت، دستمزدهای نجومی و نامعلوم و ... باعث شد تا شرایط بارسلونا در حالتی قرار بگیرد که حتی توان تمدید فوق ستاره خود، لیونل مسی را نداشته باشد و این وینگر 34 ساله، پس از 21 فصل حضور در بارسلونا، این باشگاه را ترک کرد و به پاریسن ژرمن رفت.

 به نقل از آ اس، اما رونالد کومان در این باره گفت: "من همیشه خیلی خوب با بارتومئو کنار می‌آمدم. برای من او رئیس خیلی خوبی برای بارسا بود. البته که او کارهای خوبی انجام نداده، اما توانسته با این باشگاه فاتح عناوین شود. نمی‌دانم دقیقاً چه اتفاقاتی در چند سال اخیر رخ داد. مشکل اقتصادی بود، اما با او، بارسلونا در بالاترین سطح بود."

4416