عطایی چگونه مچ کولاکوویچ را خواباند؟

عطایی چگونه مچ کولاکوویچ را خواباند؟

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی والیبال کشورمان باعملکرد عالی مقابل صربستان به جمع هشت تیم برتر رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال رسید.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود از هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه مقابل صربستان به میدان رفت و سه بر صفر (۳۵ بر ۳۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۲) پیروز شد و به دور نهایی این مسابقات صعود کرد.  

والیبال ایران در این بازی بسیار خوب بازی کرد به طوری که شاگردان کولاکوویچ مبهوت قدرت والیبالیست‌های ایران شدند. والیبال ایران در این بازی، در بخش حمله موفق بود و توانست ۴۸ امتیاز از به دست بیاورد درحالی که صربستان در این آیتم تنها ۴۰ امتیاز کسب کرد.

در بخش دفاع روی تور، تیم ملی والیبال ایران درخشید و ۱۴ امتیاز به دست آورد درحالی که صربستان تنها به کسب ۶ امتیاز در این بخش بسنده کرد.

در بخش سرویس مستقیم، تیم ملی والیبال ایران عملکرد بسیار خوبی داشت و ۷ امتیاز کسب کرد درحالی که صربستان در این آیتم تنها یک امتیاز به دست آورد.

والیبال ایران در این بازی پر اشتباه ظاهر شد و صربستان از اشتباهات ایران ۱۹ امتیاز کسب کرد درحالی که ایران از اشتباهات صربستان ۱۶ امتیاز به دست آورد.

به گزارش ایسنا،  ایران در هفته سوم این رقابت‌ها سه پیروزی مقابل لهستان، اسلوونی و صربستان به دست آورد و برابر ایتالیا شکست خورد. به این ترتیب در مجموع سه هفته با هفت برد و پنج باخت در جمع هشت تیم برتر قرار گرفت و به دور نهایی رسید.  

دور نهایی این مسابقات از چهارشنبه، ۲۹ تیر با حضور هشت تیم برتر آغاز می‌شود. صعود ایتالیا، ژاپن، آمریکا، لهستان، فرانسه، برزیل و ایران به دور نهایی قطعی شده است. هلند هم برای حضور در جمع هشت تیم به یک برد نیاز دارد.  

7777