تیم منتخب بهترین هم‌تیمی‌های مسی؛ از ژاوی تا سوارز و امباپه

تیم منتخب بهترین هم‌تیمی‌های مسی؛ از ژاوی تا سوارز و امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پاریسن ژرمن تقریبا تمام دوران حرفه ای خود را در بارسلونا حضور داشته است و دستاورد های اصلی او و افتخاراتی که دارد در این باشگاه به دست آمده است.

به گزارش فوتبالی، مسی فقط فصل گذشته را در پی اس جی حضور داشت که عملکرد او هم چندان جالب نبود و چنگی به دل نمی زد و باید دید که عملکرد او در فصل پیش‌رو به چه شکل خواهد بود و آیا مسی می تواند ناکامی در فصل اول را جبران کند یا خیر.

اما اگر بخواهیم درباره بهترین هم‌تیمی های رونالدو صحبت کنیم، به لیستی می رسیم که تقریبا تمام آن ها بازیکن بارسلونا هستند چرا که دوران اوج مسی در کنار آن ها در بارسا رقم خورد و فقط امباپه می تواند از پی اس جی کنار او حضور داشته باشد. از سویی نیمار هم در بارسا و هم در پی اس جی هم‌تیمی مسی بوده است. درباره دروازه بان شاید بتواند ویکتور والدز را هم درون لیست قرارداد اما دوران اوج مارک آندره تراشتگن در کنار مسی هم درخشان بود. این دوران اوج در فصل 2014/15 رقم خورد که بارسا فاتح سه گانه شد.

ترکیب بهترین بازیکنانی که کنار مسی بازی کرده اند بدین شرح است: تراشتگن، دنی آلوز، پویول، ماسکرانو، جوردی آلبا، ژاوی، اینیستا، رونالدینیو، امباپه، نیمار، سوارز.

1470