گزارش تمرین استقلال| تمرین شلوغ استقلال با حضور بازیکنان قرضی

گزارش تمرین استقلال| تمرین شلوغ استقلال با حضور بازیکنان قرضی

پایگاه خبری فوتبالی- در اولین تمرین پیش فصل تیم فوتبال استقلال برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بازیکنان قرضی آبی‌ها در تمرین حضور یافتند.

به گزارش فوتبالی، اولین تمرین تیم فوتبال استقلال برای شرکت در آماده‌سازی بیست‌ودومین لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه) در مجموعه انقلاب برگزار شد.

 در حالی که از سوی باشگاه استقلال گفته شده بود که تمرین پشت درهای بسته برگزار می‌شود اما شماری از هواداران در محل تمرین حضور داشتند که مشغول عکس گرفتن با بازیکنان و مربیان بودند. این تعداد اجازه ورود به کنار زمین را پیدا نکردند.

در این تمرین، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، امیرعلی صادقی، عارف غلامی و رافائل سیلوا غایب بودند. مرادمند دنبال کارهای پایان خدمت خود است و تا زمانی که انجام نشود، در تمرینات حضور نخواهد داشت. غلامی هنوز قراردادش را با استقلال تمدید نکرده است، جلالی و صادقی به دلیل عدم تعهد استقلال به باشگاه سایپا برای پرداخت پول رضایت‌نامه‌شان در تمرین غایب بودند. سیلوا نیز قرار است در یکی دو روز آینده به تمرینات ملحق شود.

 با وجود غایبان زیاد، تعداد زیادی از بازیکنانی که قرضی در نیم فصل دوم سال گذشته به تیم‌های دیگر پیوسته بودند، در تمرین شرکت کردند. آرش رضاوند، سینا خادم‌پور، امین قاسمی‌نژاد، فردین رابط و ... از جمله این بازیکنان بودند.

 امیرحسین حسین‌زاده، هافبک - مهاجم استقلال که به دنبال لژیونر شدن است، در تمرین شرکت کرد.

 خسرو حیدری که به عنوان دستیار ایرانی در کادرفنی ساپینتو حضور خواهد داشت با استقبال هواداران روبرو شد.

 پیش از شروع تمرین، ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال جلسه‌ای را با حضور بازیکنان برگزار کرد که بیشتر حالت معارفه و شوخی و خنده داشت. پس از این جلسه، بازیکنان زیر نظر دستیاران ساپینتو به کارهای هوازی، عبور از مانع و کار با توپ پرداختند.

 رضاوند که طبق قرارداد باید در تمرین حضور پیدا می‌کرد، در گفت‌وگو با ساپینتو خواستار جدایی از این تیم شد.

 پیمان بابایی، مهاجم فصل گذشته تراکتور که امروز به استقلال پیوست اواسط تمرین با لباس شخصی در محل تمرین آبی‌پوشان حضور یافت.

7777