نقش کلیدی برادر ناتنی شکیرا در جدایی از پیکه

نقش کلیدی برادر ناتنی شکیرا در جدایی از پیکه

پایگاه خبری فوتبالی - شکیرا خواننده سرشناس کلمبیایی روزهای سختی را به خاطر شرایط بیماری پدرش ویلیام مبارک تجربه می کند چرا که پدر وی چند هفته ایست که در بیمارستان بستری است.

به گزارش فوتبالی، خواننده کلمبیایی سعی می کند که زندگی خود را پس از جدایی از پیکه مدافع بارسلونا به جلو حرکت بدهد که خانواده اش از او حمایت می کنند. یکی از حامیان اصلی شکیرا در این مدت برادر ناتنی او یعنی تونینو بوده است. 

در حقیقت گفته می شود که تونینو نقش مهمی در جدایی شکیرا از پیکه داشته است چرا که چشم های خواننده کلمبیایی را به واقعیت زندگی شبانه مدافع بارسلونا باز کرده است و حقایق را در مورد این مدافع به او افشا کرده است.

تونینو به اصلی ترین حامی و مشاور شکیرا در هفته های سخت گذاشته تبدیل شده است. تونینو در سالهای اخیر رابطه خوبی با خواننده کلمبیایی داشته است و حتی در تور کنسرت های شکیرا در سال 2018، مدیریت کنسرت های وی را به عهده گرفته بود. البته شکیرا سعی می کند که فرزندانش تحت تاثیر این شرایط سخت قرار نگیرند و به همین خاطر چند روز پیش به همراه فرزندانش به پارک طبیعی بارسلونا رفت.

شکیرا البته از نظر حرفه ای زندگی خوبی دارد. این خواننده ترانه های پرفروشی را به تازگی ارائه کرده که ترانه معروف وی به نام "Te Felicito" با استقبال خوبی همراه شده است. از سویی جرارد پیکه پس از یک پیش فصل مشکل به اردوی بارسلونا برگشته است هر چند که به علت مصدومیت همچنان نتوانسته در تمرینات ژاوی شرکت کند.

4125