مدیریت اینتر در تلاش برای ساختن یک خط حمله اتمی برای نراتزوری

مدیریت اینتر در تلاش برای ساختن یک خط حمله اتمی برای نراتزوری

پايگاه خبری فوتبالی - آلفردو پدولا، روزنامه‌نگار معتبر و سرشناس ایتالیایی می‌گوید که مدیریت باشگاه اینتر سخت تلاش می‌کند تا برای سیمونه اینزاگی یک خط حمله اتمی متشکل از پائولو دیبالا، روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز تشکیل دهد.

به گزارش فوتبالی، آلفردو پدولا، خبرنگار معتبر و سرشناس رسانه‌های ایتالیایی و کارشناس حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا که این خبر را برای رسانه‌های گاتزتا دلو اسپورت و اسپورت ایتالیا گزارش می‌داد، توضیح داد که مديران باشگاه اینتر برای خرید هم‌زمان دو مهاجم کار می‌کنند زیرا آن‌ها می‌خواهند از سرمربی تیم خود حمایت کنند.

این خبرنگار ایتالیایی در گزارش اخیر خود هم‌چنین خاطرنشان کرد که این خبرها با قطعیت کامل نیست و مردم باید تا پایان مهلت و فرصت قانونی پنجره نقل و انتقالات فصل تابستان منتظر بمانند و عجول نباشند. پدولا در این زمینه گفت: "اگر مديران و مقامات باشگاه اینتر به زودی هر دو قرارداد را به سرانجام برسانند، باید در مقابل پیشنهادات سایر باشگاه‌های اروپایی برای به خدمت گرفتن لائوتارو مارتینز نیز مقاومت کند. آن‌ها هم‌چنین باید تصمیم بگیرند که در فصل تابستان امسال با خواکین کوریا و ادین ژکو چه کار باید کنند."

این خبرنگار با سابقه ایتالیایی در ادامه گزارش خود نیز چنین توضیح داد: "البته مقاومت در برابر پیشنهاداتی که به احتمال فراوان برای لائوتارو مارتینز (تاتنهام در صدر قرار دارد) وجود دارد و ارسال می‌شود، بهترین کار خواهد بود. اکنون باشگاه اینتر در این وضعیت قرار دارد و بدون شک باید وضعیت خواکین کورئا، ملی‌پوش آرژانتینی که می‌خواهد در جوزپه مه‌آتزا بماند و ادین ژکو، مهاجم ملی‌پوش بوسنیایی نیز بررسی و در رابطه با آینده هر دو بازیکن نیز تصمیم‌گیری شود."

9404