کنایه جالب گورتزکا به انتقال دوست صمیمی‌اش از مونیخ به دورتموند: به مدیران بایرن اعتماد دارم!

کنایه جالب گورتزکا به انتقال دوست صمیمی‌اش از مونیخ به دورتموند: به مدیران بایرن اعتماد دارم!

پايگاه خبری فوتبالی - بازیکن ملی‌پوش و هافبک آلمانی باشگاه بایرن مونیخ از جدایی دوست صمیمی خود یعنی نیکلاس زوله از تیم نخست شهر مونیخ و ملحق شدنش به تیم رقیب زردپوش یعنی بروسیا دورتموند ابراز تاسف کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، نیکلاس زوله، مدافع تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره سابق خط دفاعی باشگاه بایرن مونیخ قرار است از رقابت‌های فصل جدید بوندس‌لیگا با لباس زرد رنگ بروسیا دورتموند در میادین مسابقات حاضر شود.

لئون گورتزکا، مدافع - هافبک تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره خطوط دفاعی و میانی باشگاه بایرن مونیخ که یکی از دوستان قدیمی نیکلاس زوله به شمار می‌رود، با وجود ابراز ناراحتی از خروج این بازیکن از شهر مونیخ و از میان جمع بازیکنان مونیخی‌ها اعلام کرد که به مدیران این باشگاه آلمانی برای ساختن تیمی قدرتمند اعتماد و باور دارد و می‌گوید: "سران بروسیا دورتموند کار خوبی انجام دادند. می‌توان به وضوح این را گفت. با این اوصاف، من به مدیران بایرن مونیخ اعتماد کامل دارم. در پایان پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان، ما قطعا تیمی خواهیم داشت که با آن می‌توانیم دستاوردهای زیادی داشته باشیم. نیکلاس زوله بازیکن مهمی برای ما بود که با انتقالی آزاد، تیم ما را ترک کرده است. این برای ما خوب نیست؛ اما باید خواسته‌های بازیکن را نیز بپذیریم. زوله می‌خواست به بروسیا دورتموند برود و این اشکالی ندارد. این اتفاق شخصا برای من ناراحت‌کننده بود زیرا نیکلاس دوست خوب من است که از کودکی او را می‌شناسم. من واقعا از بازی با نیکلاس زوله لذت بردم."

لازم به ذکر است که نیکلاس زوله بعد از اتمام قراردادش با مقامات باشگاه بایرن مونیخ حاضر به تمدید قرارداد فی مابین نشد و بلافاصله و بعد از انجام مذاکرات با مدیران بروسیا دورتموند به جمع زنبورهایی ملحق شد که به عنوان رقیب اصلی سرخ‌پوشان مونیخی به حساب می‌آیند.

9404