تبریک بنزما برای عید قربان با تصویری کنار پسرش

تبریک بنزما برای عید قربان با تصویری کنار پسرش

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید در پیامی عید قربان را به هوادارانش تبریک گفت و نوشت:"عید شما مبارک. تقبل الله منها و منکم."

به گزارش فوتبالی، بنزما به نظر می رسد که اعیاد مذهبی مسلمانان را کاملا جدی می گیرد و در طول ماه رمضان هم تصاویر زیادی از افطار کردن خود منتشر کرده بود. بنزما برای تبریک عید قربان تصویری از خودش در کنار پسرش ابراهیم منتشر کرده است. 

بنزما فصل شگفت انگیزی را در رئال مادرید با 44 گل داشت و حالا آخرین روزهای تعطیلات خود را پیش از ملحق شدن به اردوی پیش فصل پیگیری می کند. بنزما قطعا توپ طلای 2022 را خواهد برد چرا که از نظر عملکرد تیمی و فردی هیچ رقیب دیگری ندارد. این مهاجم با کسب توپ طلا می تواند کلکسیون افتخاراتش را تکمیل کند و بعد از کسب این جایزه هم می تواند روی حضور در جام جهانی تمرکز کند. بنزما به علت محرومیت از حضور در تیم ملی فرانسه در جام جهانی قبلی حضور نداشت و به همین خاطر انگیزه ویژه ای دارد تا در مسابقات قطر جام را بالای سر ببرد و یک جام مهم ملی را به کارنامه پرافتخارش اضافه کند. کریم در فصل گذشته توانست آقای گل لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا شود و رئال مادرید برای فصل آینده به شکل ویژه ای روی او حساب می کند.

4125