این آلمانی را از هم‌اکنون مسافر قطر بدانید!/ علاقه شدید فلیک به هافبک گلادباخ

این آلمانی را از هم‌اکنون مسافر قطر بدانید!/ علاقه شدید فلیک به هافبک گلادباخ

پايگاه خبری فوتبالی - یوناس هوفمان قطعا یکی از بازیکنان آلمانی حاضر در ليست نهایی مانشافت برای حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از راینیش پست آلمان، هانسی فلیک مدت زیادی است که به یوناس هوفمان علاقه نشان می‌دهد. طبق اعلام نشریات مختلف، سرمربی فعلی تیم ملی آلمان، هافبک تکنیکی گلادباخ را از روزهای حضورش در بایرن مونیخ زیر نظر دارد و حتی به سران مونیخی هم این علاقه را ابراز کرده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، این علاقه به این زودی‌ها پایان نخواهد داشت! فلیک به احتمال فراوان یوناس هوفمان را با خود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد برد. به نقل از راینیش پست آلمان، هانسی فلیک در بازدید از کمپ تمرینی گلادباخ به خبرنگاران چنین حرفی زد: "اگر آخرین بازی‌های مانشافت را دیده باشید، متوجه می‌شوید که جایگاه هوفمان تثبیت شده و قطعی است. او هم باید عملکرد خوب خود را ادامه دهد. او یک الگو برای نمایش‌های تهاجمی ما است."

فلیک درباره فارکه که به تازگی به گلادباخ پیوسته هم گفت: "روند حضور او در لیگ برتر انگلستان را زیر نظر گرفته‌ام. سبک بازی او برای تیم ملی آلمان هم مناسب است. از نظر شخصی هم دوست دارم بیشتر با فارکه آشنا شوم. خوشحالم که گلادباخ به او این شانس را داد."

هافبک سابق دورتموند در گلادباخ نمایش‌های خوبی نشان می‌دهد. او فصل گذشته ۱۲ گل به ثمر رساند و در ۱۱ بازی ملی هم شرکت کرد. او ۴ گل ملی در این ۱۱ بازی به ثبت رساند و در پست‌های مختلف از جمله دفاع راست انجام وظیفه کرد.

9404