کاپیتان تیم ملی لهستان به الشباب عربستان پیوست!

کاپیتان تیم ملی لهستان به الشباب عربستان پیوست!

پایگاه خبری فوتبالی - گزگوژ کریچوویاک یکی از کاپیتان های تیم ملی لهستان در انتقالی شگفت انگیز راهی تیم الشباب عربستان شد!

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، فوتبال عربستان یکی از عجیب ترین و پرهزینه ترین فصول تاریخ خود را سپری می کند. پس از حضور مربیان بزرگ و معتبری همچون نونو اسپیریتو سانتو، رودی گارسیا و رامون دیاز در لیگ این کشور، اکنون کیک هستین سرمربی سابق بارسلونا در آستانه قبول هدایت الشباب است و این تیم نیز در یکی دیگر از خریدهای تابستانی خود، کاپیتان تیم ملی لهستان را به خدمت گرفت.

گزگوژ کریچوویاک کاپیتان تیم کراسنودار لهستان که در نیمه های راه فصل قبل از این تیم جدا شد و به آ.ا.ک آتن پیوست، شب گذشته با عقد قراردادی رسمی راهی تیم الشباب عربستان شد تا این تیم سعودی انتقال شگفت انگیزی را رقم بزند.

کریچوویاک که 91 بازی ملی برای تیم ملی لهستان را در کارنامه دارد، سابقه پوشیدن پیراهن تیم هایی مانند پاری سن ژرمن، سویا، وست برومویچ، نانت، رنس و لوکوموتیو مسکو را در کارنامه دارد و یکی از کاپیتان های تیم ملی لهستان نیز به شمار می آید.

این بازیکن کمتر از یک ماه پیش و در جریان دیداری از رقابت های لیگ ملت های اروپا برابر هلند 90 دقیقه در میدان حضور داشت و بازوبند کاپیتانی را نیز بر بازو بسته بود. او به دلیل 2 کارته بودن آخرین بازی کشورش برابر بلژیک از دور چهارم لیگ ملت های اروپا را از دست داد ولی در سه بازی نخست برابر ولز، بلژیک و هلند در میدان حضور داشت.

گزگوژ کریچوویاک در جام جهانی 2018 نیز در هر سه بازی مرحله گروهی تیم ملی لهستان به طور کامل بازی کرد و در دیدار نخست نیز موفق شد دروازه سنگال را باز کند اما لهستانی ها موفق نشدند از گروه خود راهی دور بعد شوند.

بازیکن جدید الشباب در جریان دو قهرمانی سویا در لیگ اروپا و در فصول 2014 – 2015 و همچنین 2015 – 2016 عضو این تیم بود ضمن اینکه کریچوویاک عضوی از تیم پاریس در جریان دو قهرمانی سال 2017 لیگ و جام حذفی فرانسه و دو قهرمانی سوپرکاپ این کشور در سال های 2017 و 2018 بود.  

الشباب چند روز پیش نیز کیم سئون گیو سنگربان شماره یک تیم ملی کره جنوبی که در هر دو بازی رفت و برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی برابر ایران به میدان رفته بود را به خدمت گرفت. سئون گیو در سه دیدار از چهار مسابقه تدارکاتی کره جنوبی در فیفا دی اخیر از جمله بازی برابر برزیل، شیلی و مصر به طور ثابت به میدان رفت.

1470