لیونل مسی در تماس با ژاوی خواهان بازگشت به بارسلونا شد/ پروژه بازگشت بزرگ کلید خورد؟

لیونل مسی در تماس با ژاوی خواهان  بازگشت به بارسلونا شد/ پروژه بازگشت بزرگ کلید خورد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که فوق ستاره آرژانتینی پیشین آبی و اناری‌های شهر بندری بارسلون که در پاری‌سن‌ژرمن فرانسه توپ می‌زند، تمایل دارد که دوباره به جمع یاران کاتالان‌ها و شاگردان ژاوی هرناندز در نیوکمپ بازگردد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ادواردو ایندا، خبرنگار رسانه اسپانیایی ال چرینگیتو، به نظر می‌رسد که لیونل مسی، کاپیتان محبوب تیم ملی فوتبال آرژانتین و فوق ستاره سابق خط حمله باشگاه بارسلونا که سال گذشته با ترک این تیم اسپانیایی به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه ملحق شد، در جریان برقراری یک تماس با ژاوی هرناندز، سرمربی جوان بلوگرانا، به این مربی اعلام کرده که می‌خواهد به جمع یاران تیم کاتالانی بازگردد!

لیونل مسی بعد از جدایی از بارسلونا، فصل بسیار پیچیده‌ای را در پاری‌سن‌ژرمن سپری کرده و حالا شایعه شده که او علاقه‌مند است تا در فصل تابستان جاری با ترک پاریس، مجددا به شهر بندری بارسلون بازگردد. این شایعه در شرایطی از راهروهای ساختمان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه به گوش می‌رسد که پیش از این از سوی رسانه‌های فرانسوی گفته شده بود که مدیریت باشگاه پایتخت‌نشین فرانسه برای رقابت‌های فصل آینده لوشامپیونه و چمپیونزلیگ، به حضور لیونل مسی امیدوار است؛ اما علاقه‌ای به حفظ نیمار جونیور ندارد و به این بازیکن برزیلی گفته شده که در صورت تمایل برای جدایی، در‌های باشگاه به روی خروج او باز خواهند بود. حالا اما شرایط دگرگون شده و به لیونل مسی، شماره 30 فصل پیش پاریسی‌ها از سوی مسئولان این باشگاه فرانسوی اعلام شده در صورتی که پیشنهاد قابل قبولی برای فروشش به باشگاه برسد، مدیران پی‌اس‌جی این پیشنهاد را مورد بررسی قرار خواهند داد.

طبق این گزارش، در راستای این اتفاقات و به صورت هم‌زمان با مطرح شدن چنین ماجرایی، در کشور اسپانیا هم شایعاتی به راه افتاده که لیونل مسی علاقه‌مند است که همین روز‌ها باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند. آن طور که ادواردو ایندا، خبرنگار رسانه ال چرینگیتو مطرح کرده، لیونل مسی حتی با ژاوی هرناندز، سرمربی جوان و اسپانیایی بارسلونا که پیش از این نیز مدت‌ها کنار یکدیگر برای بلوگرانا بازی کرده‌اند، برای بازگشت به کاتالونیا تماس هم گرفته است.

این خبرنگار در گزارش خود در این باره چنین ادعا می‌کند: "لیونل مسی به ژاوی هرناندز زنگ زده و از او پرسیده آیا امکان بازگشت به بارسلونا برایش فراهم است یا خیر؟ ژاوی ابراز علاقه کرده اما گفته باید در این مورد با خوان لاپورتا به عنوان رئیس باشگاه مشورت کند و بعد، دوباره به مسی زنگ بزند. در آن روز به‌خصوص، لاپورتا در دسترس نبوده و نتیجه مشخص نشده است. موردی که این روز‌ها درباره‌اش شک و تردیدی وجود ندارد، این است که در پاریس، همه‌کاره و رئیس باشگاه کیلیان امباپه است."

این خبر توسط خبرنگار سایت گل یعنی روبن اوریا هم تایید شده و او در حساب کاربری‌اش از خوشحالی بیش از اندازه ژاوی برای داشتن لیونل مسی در ترکیب بارسلونا چنین نوشته است:

"چیزی را برای‌تان تعریف می‌کنم که همه از آن مطلع هستند. اگر تو به ژاوی بگویی که می‌خواهد لئو را برگرداند یا نه، او از خوشحالی حاضر است مسافت از این جا تا پاریس را با یک پا طی کند."

اخبار بازگشت احتمالی لیونل مسی به نیوکمپ در این ساعات در شرایطی دست به دست می‌شوند که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی و بدهی زیادی که روی دستش مانده بود، درست یک سال قبل نتوانست قرارداد این فوق ستاره آرژانتینی سابق تیم خود را تمدید کند. بر همین اساس، مسلما تامین دستمزد لیونل مسی که رقم بسیار بالایی هم می‌باشد، برای سران نیوکمپ در فصل یا فصول آینده مشکل خواهد بود؛ به ویژه این که آن‌ها سخت در تلاش هستند تا همین روزها روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم ملی فوتبال لهستان و ستاره کنونی خط حمله باشگاه بایرن مونیخ آلمان را هم راضی کرده تا این بازیکن هم مونیخ را ترک کرده و راهی منطقه کاتالونیا در کشور اسپانیا شود.

9404