مهاجم ایران به اردوی هال‌سیتی اضافه شد/ تقابل صیادمنش با فنرباغچه

مهاجم ایران به اردوی هال‌سیتی اضافه شد/ تقابل صیادمنش با فنرباغچه

پایگاه خبری فوتبالی - اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی به اردوی این تیم در استانبول اضافه شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی که اخیراً قرارداد قرضی اش با این تیم به قرارداد دائمی تبدیل شده است، به اردوی هال سیتی در ترکیه اضافه شد.
هال سیتی برای برپایی یک اردوی آماده سازی راهی استانبول شده است و فردا یکشنبه دیداری دوستانه با تیم فنرباغچه برگزار می‌کند.

صیادمنش که در سال ۲۰۱۹ از تیم استقلال ایران راهی فنرباغچه شده بود، تنها سه ماه در این تیم بازی کرد و سپس به تیم استانبول اسپور قرض داده شد. اللهیار در ادامه ۱۸ ماه به تیم زوریا لوهانسک اوکراین رفت و بعد از درخشش با این تیم، مجدداً به فنرباغچه بازگشت.

این مهاجم جوان ایران در ادامه نقل و انتقالات قرضی خود، زمستان گذشته راهی هال سیتی انگلیس شد اما چند هفته پیش، مالک ترک‌تبار هال سیتی قرارداد او را با مبلغ ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو دائمی کرد.

اما نکته سئوال برانگیز انتقال مهاجم ایران این است که هال سیتی تاکنون به صورت رسمی این خبر را اعلام نکرده است؛ حتی زمانی که صیادمنش در اردوی این تیم در استانبول همراه با سایر بازیکنان دیده شده است.

دیگر بازیکنی که از فنرباغچه راهی هال سیتی شده، «اوزان توفان» است که تقابل او با فنرباغچه در بازی دوستانه مورد توجه رسانه‌های ترکیه و انگلیس قرار گرفته است.

1470