اسفندیار: اشتباهات کمی داشتیم/ مسابقه دشواری با صربستان داریم

اسفندیار: اشتباهات کمی داشتیم/ مسابقه دشواری با صربستان داریم

پایگاه خبری فوتبالی - دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی خوبی برابر اسلوونی داشتیم و بازیکنان نمایش کم اشتباهاتی در این مسابقه داشتند.

به گزارش فوتبالی، امیرحسین اسفندیار پس از پیروزی تیم ایران مقابل اسلوونی اظهار داشت: مسابقه خوبی بود. سعی کردیم امروز کم اشتباه‌تر بازی کنیم و خدا را شکر همین طور شد؛ البته یک سری اشتباه در برخی پوئن‌ها داشتیم، اما توانستیم جبران کنیم و با ارائه یک بازی خوب مسابقه را 3 بر صفر به نفع خود به پایان برسانیم.

وی با بیان این‌که اگر در دیدار با صربستان هم پیروز میدان باشیم به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها صعود خواهیم کرد، افزود: صربستان تیم بسیار خوبی دارد و قطعا بازی سختی پیش رو خواهیم داشت. سرمربی صربستان شناخت خوبی از بازیکنان ایران دارد زیرا قبلا سرمربی تیم ملی کشورمان بوده است.

اسفندیار افزود: بازی فردا مقابل صربستان برای ما بسیار مهم است چون ورود تیم ایران را به مرحله بعد با شکست این تیم امکان پذیر می‌شود. قطعا تلاش می‌کنیم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

مردان والیبال ایران ساعت 19 و 30 دقیقه فردا (شنبه 18 تیرماه) در دوازدهمین و آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها به مصاف صربستان می‌روند و برای صعود به مرحله نهایی حتما باید این تیم را شکست دهند.

1470