استقبال مهاجم بارسلونا از هم‌تیمی شدن با لواندوفسکی

استقبال مهاجم بارسلونا از هم‌تیمی شدن با لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - فران تورس ستاره اسپانیایی بارسلونا امیدوار است تا سران این باشگاه بتوانند روبرت لواندوفسکی سوپراستار لهستانی بایرن مونیخ را به خدمت بگیرند. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد لواندوفسکی با بایرن مونیخ در سال 2023 به پایان می‌رسد و مهاجم سابق بروسیا دورتموند بارها به صورت علنی اعلام کرده که دیگر نمی‌خواهد برای این باشگاه به میدان برود و قصد خروج از آلیانز آرنا را دارد. لواندوفسکی از هر فرصتی در محافل عمومی استفاده کرد تا درخواست خروجش را اعلام کند، اما مدیران بایرن هنوز از موضع خود پایین نیامده و قصد به فروش رساندن او را ندارد و ترجیح می‌دهند که لواندوفسکی بعد از پایان قراردادش به صورت رایگان از این باشگاه جدا شود. کاتالان‌ها تاکنون چند پیشنهاد فرستاده‌اند، اما هر بار با جواب منفی و البته توهین مدیران بایرن مونیخ مواجه شده‌اند. قیمت درخواستی بایرن برای لواندوفسکی بین 50 الی 60 میلیون یورو است.

تورس به آ اس گفت: "قطعاً دوست دارم با لواندوفسکی هم تیمی شوم. همه می‌دانیم که او در چند فصل اخیر گل‌های زیادی به ثمر رسانده و همچنین می‌دانیم که خواسته اصلی او، آمدن به بارسلوناست. امیدوارم که طرفین خیلی زود به توافق دست پیدا کنند و من منتظرم تا از او چیزهای زیادی بیاموزم."

4416