رادوشویچ به واراژادین کرواسی پیوست

رادوشویچ به واراژادین کرواسی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان کروات فصل گذشته پرسپولیس به واراژادین کرواسی پیوست.

به گزارش فوتبالی، بوژیدار رادوشوویچ که مورد توجه یکی از تیم‌های حاضر در لیگ بلغارستان قرار گرفته بود و برای مذاکره و عقد قرارداد راهی این کشور شده بود در نهایت تصمیم گرفت به لیگ کرواسی برگردد.

گفته می شود این دروازه بان کروات در حال توافق با تیمی از لیگ بلغارستان بود اما پس از اینکه پیشنهاد باشگاه واراژادین کرواسی را دریافت می‌کند تصمیم گرفت به کشور خود بازگردد تا فصل آینده را در لیگ کرواسی به میدان برود.

رادو از سه تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران نیز پیشنهاد رسمی دریافت کرده بود اما با توجه به شکایتی که به دلیل عدم دریافت مطالباتش علیه باشگاه پرسپولیس در فیفا انجام داد و همچنین دریافت حکمی که به سود او صادر شد، تصمیم گرفت تا زمان صدور رای نهایی از سوی دادگاه عالی ورزش به لیگ ایران برنگردد تا بتواند کلیه مطالباتش را از پرسپولیس دریافت کند.

دستمزدی که رادو از باشگاه واراژادین کرواسی دریافت می کند رقم بسیار ناچیزی است و باشگاه پرسپولیس نباید زیاد امیدوار به کم شدن این رقم از مطالبات رادو باشد.

بوژیدار رادوشوویچ با ترک ایران و شکایت به کمیته انضباطی فیفا حکم 866 هزار یورویی علیه پرسپولیس گرفت، اما مدیران این باشگاه علیه این حکم در دادگاه عالی ورزش اعتراض کردند و به نظر می رسد حکم قطعی آن تا پایان مهر ماه اعلام شود.

7655