ستاره 17 ساله بارسلونا در نیوکمپ ماندگار شد

ستاره 17 ساله بارسلونا در نیوکمپ ماندگار شد

پایگاه خبری فوتبالی - بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، گاوی پدیده 17 ساله بارسلونا قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا خواهد نمود. 

به گزارش فوتبالی، وضعیت قراردادی گاوی باعث نگرانی هواداران بارسلونا در چند هفته اخیر شده بود. منابع کاتالونیایی ماه پیش خبر از گاف بزرگ بلوگرانا در مذاکرات با ایوان دلاپنیا ایجنت گاوی خبر دادند که می‌گفتند مدیران بارسلونا یادشان رفته برگه تمدید قرارداد را برای مدیربرنامه‌های او ارسال کنند. همچنین چند پیشنهاد ابتدایی خوان لاپورتا توسط دلاپنیا رد شد، اما حالا مدیر کاتالان‌ها با اطمینان از تمدید قرارداد با گاوی خبر می‌دهد. البته گفته می‌شود آن‌ها تا ماه آگوست نمی‌توانند قرارداد جدیدی با گاوی ثبت کنند و باید صبر کنند تا او به سن 18 سالگی برسد. 

به نقل از سایت گل، متئو آلمانی مدیر ورزشی بارسلونا درباره آخرین وضعیت قرارداد گاوی به خبرنگاران گفت: "تاکنون توانستیم برای تمدید قرارداد گاوی، با بازیکن و مدیر برنامه‌هایش به توافق برسیم. باشگاه، بازیکن و مدیرنامه‌های او، متعهد به این قرارداد خواهند بود و فکر نمی‌کنم اتفاق بدی رخ دهد. صبر می‌کنیم تا گاوی 18 ساله شود تا بتواند قراردادی بیش از 3 ساله امضا کند. گاوی به طور 100% در بارسلونا به فوتبالش ادامه خواهد داد."                                                    

4416