رقابت اینتر با یوونتوس برای جذب ستاره جوان و ایتالیایی

رقابت اینتر با یوونتوس برای جذب ستاره جوان و ایتالیایی

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه اینتر در حال حاضر در موقعیت خوبی برای جذب آندره آ کامبیاسو از تیم جنوا قرار دارد؛ اما در حال حاضر نمی‌تواند این قرارداد را تکمیل کند. چرا که مدیران و مسئولان باشگاه یوونتوس نیز برای این خرید این بازیکن مصمم می‌باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی و همان‌طور که توسط آلفردو پدولا، روزنامه‌نگار معتبر و خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا گزارش شده است، مسئولان نراتزوری جلساتی با آندره آ کامبیاسو و مقامات و مدیران باشگاه جنوا برگزار کرده‌اند و آن‌ها مایل هستند که این بازیکن را به عضویت نفرات افعی‌ها درآورند. آن‌ها می‌توانند با مدیریت باشگاه دیگری همکاری کنند تا این معامله انجام شود و این بازیکن را به تیم دیگری قرض دهند زیرا در حال حاضر نمی‌توانند قرارداد انتقال او را تکمیل کنند.

آن‌ها در خطر از دست دادن مدافع ایتالیایی و واگذاری رقابت بر سر به خدمت گرفتن این بازیکن به مدیران و مسئولان باشگاه یوونتوس هستند؛ زیرا بیانکونری نیز مدتی است که شرایط جذب و در اختیار گرفتن این بازیکن جنوا را دنبال می‌کند و درخواست ملاقات در ابتدای هفته آینده را دارد.

اگر مدیریت باشگاه اینتر می‌خواهد مطمئن شود که آندره آ کامبیاسو از جنوا به تورین نمی‌رود و بازیکن یوونتوس نمی‌شود، باید سریع عمل کند. گفتنی است که مدت زمان یک سال از قرارداد این بازیکن با استعداد با مقامات و مسئولان باشگاه جنوای ایتالیا باقی مانده است.

9404