ساپینتو در پی جانشین غفوری

ساپینتو در پی جانشین غفوری

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران استقلال فیلم بازی های 3 مدافع راست شاغل در لیگ برتر را به سرمربی پرتغالی خود ارائه کردند تا از بین آنها یکی را انتخاب کند.

به گزارش فوتبالی، با قطعی شدن جدایی وریا غفوری از استقلال، حالا این تیم در سمت راست خط دفاعی فقط صالح حردانی را در اختیار دارد. اگرچه رضا میرزایی خرید جدید آبی ها و همچنین کوین یامگا ستاره فرانسوی توانایی بازی در پست دفاع راست را نیز دارند اما استقلالی ها ترجیح می دهند یک مدافع راست تخصصی را به خدمت بگیرند.
از این رو چند گزینه برای تقویت سمت راست خط دفاع استقلال وجود دارد. مدیران استقلال فیلم بازی های 3 مدافع راست شاغل در لیگ برتر فصل گذشته را به ریکاردو ساپینتو دادند و قرار است این مربی پرتغالی با بررسی همه شرایط یکی از آنها را انتخاب و به باشگاه معرفی کند.
ساپینتو فعلا عجله ای برای جذب مدافع راست ندارد و قصدش این است که تمرینات شروع شود و بعد از دیدن بازیکنان استقلال از نزدیک درباره پست هایی که نیاز به جذب بازیکن است، تصمیم بگیرد.
با این وجود جذب یک مدافع راست برای استقلال اما تقریبا قطعی است و باید دید مسئولان باشگاه در نهایت چه تصمیمی در این خصوص خواهند گرفت.

7777