طرح؛ بازوبند کاپیتانی رئال مادرید چه مسیری را تا رسیدن به بنزما طی کرد؟

طرح؛ بازوبند کاپیتانی رئال مادرید چه مسیری را تا رسیدن به بنزما طی کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید، در فصل پیش‌رو تبدیل به کاپیتان اول رئال مادرید می شود و بازوبند کاپیتانی را در تمام بازی هایی که حضور دارد بر بازو خواهد بست چرا که مارسلو که کاپیتان اول رئال مادرید بود، جمع مادریدی ها را ترک کرده است.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما در تابستان 2009 از المپیک لیون به رئال مادرید پیوست و هنوز هم در جمع مادریدی ها حضور دارد و می توان گفت که بهترین بازیکن رئال مادرید و یکی از بهترین بازیکن های حال حاضر دنیا است به طوری که او در حال حاضر مدعی اصلی بردن جایزه توپ طلا به شمار می رود.

از سال 2009 تاکنون بازوبند کاپیتانی رئال مادرید چند بار دست به دست شده است و اکنون به کریم بنزما می رسد. البته بنزما در فصل گذشته هم در بیشتر بازی ها کاپیتان رئال مادرید بود چرا که مارسلو اغلب اوقات نیمکت نشین بود.

در سال 2009 که بنزما به رئال مادرید آمد، رائول گونزالس کاپیتان رئال مادرید بود. پس از آن و با جدایی او در سال 2010، ایکر کاسیاس کاپیتان اول رئال مادرید شد و تا سال 2015 که از رئال مادرید رفت، کاپیتان اول رئال مادرید بود. پس از او سرخیو راموس بازوبند کاپیتانی را به دست آورد و تا تابستان 2021 که راهی پی اس جی شد، کاپیتان مادریدی ها بود. پس از او، مارسلو در یک فصل گذشته کاپیتان اول رئال مادرید بود و اکنون بازوبند به کریم بنزما رسیده است.

1470