شروع اردوی کشتی گیران آزاد بعد از تورنمنت رنکینگ‌دار تونس

شروع اردوی کشتی گیران آزاد بعد از تورنمنت رنکینگ‌دار تونس

پایگاه خبری فوتبالی- تمرینات تیم ملی کشتی آزاد برای شرکت در مسابقات جهانی صربستان بعد از  پایان تورنمنت بین‌المللی تونس استارت زده خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بعد از انتخاب رحمان عموزاد در 65 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در 70 کیلوگرم و یونس امامی در 74 کیلوگرم در سه مرحله قبلی چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، تکلیف پنج وزن 61، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم با برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در روز یکشنبه 19 تیر ماه مشخص خواهد شد. همچنین در دو وزن 57 و 79 کیلوگرم قرار است علیرضا سرلک، احمد جوان، علی سوادکوهی و محمد نخودی در تورنمنت رنکینگ‌دار تونس محک زده شوند تا تکلیف ملی‌پوش این دو وزن نیز مشخص شود.

علاوه بر این چهار نفر، با نظر کادر فنی تیم ملی یونس امامی هم تیم منتخب کشتی آزاد را در سفر به تونس همراهی خواهد کرد تا او نیز در این رقابت‌ها محک بخورد.

در حالی که با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، در پایان جام جهان پهلوان تختی در تنکابن به‌عنوان مرحله سوم چرخه انتخابی، اردوی این تیم تشکیل نشد تا برای دوری از هرگونه شائبه، کشتی‌گیران زیرنظر مربیان خودشان در شهرستان‌ها تمرین کنند، استارت تمرینات شاگردان پژمان درستکار برای حضور در مسابقات جهانی 2022 بلگراد در پایان تورنمنت تونس زده خواهد شد. بعد از این رقابت‌ها در هر 10 وزن ملی‌پوشان اعزامی به صربستان مشخص شده‌اند.

سال گذشته تیم ملی کشتی آزاد با علیرضا سرلک در 57 کیلوگرم، رحمان عموزاد در 61 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در 65 کیلوگرم، عرفان الهی در 70 کیلوگرم، یونس امامی در 74 کیلوگرم، محمد نخودی در 79 کیلوگرم، حسن یزدانی در 86 کیلوگرم، کامران قاسم‌پور در 92 کیلوگرم، مجتبی گلیج در 97 کیلوگرم و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم در مسابقات جهانی اسلو شرکت کرد که با سه مدال طلا، سه نقره و یک برنز به کار خود در این پیکارها خاتمه داد.

7777