تیم منتخب بهترین بازیکنان گواردیولا؛ از ژاوی تا مسی و لواندوفسکی

تیم منتخب بهترین بازیکنان گواردیولا؛ از ژاوی تا مسی و لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها بحث بهترین بازیکنان مربیان بزرگ و همچنین بهترین بازیکنانی که با بازیکنان بزرگ هم‌تیمی بوده اند، داغ است و اکنون به سراغ بهترین بازیکنانی می رویم که زیر نظر پپ گواردیولا در تیم های مختلف کار کرده اند.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا یکی از بزرگ ترین مربی های حال حاضر دنیای فوتبال است که افتخارات زیادی در کارنامه خود دارد و در سه تیم بزرگ در سه کشور مختلف مربیگری کرده است. پپ گواردیولا بین سال های 2008 تا 2012 در بارسلونا سرمربی بود و می توان گفت که بهترین زمانِ دوران حرفه ای او هم در همان زمان بود چرا که گواردیولا در بارسلونا دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و آخرین قهرمانی او در لیگ قهرمانان اروپا هم به فصل 2010/11 و حضور در بارسلونا بر می گردد. پپ بین سال های 2013 تا 2016 در بایرن مونیخ حضور داشت و از سال 2016 تاکنون هم در منچستر سیتی حاضر بوده است.

اگر بخواهیم بهترین بازیکنانی که او تحت هدایت داشته را کنار هم قرار دهیم، به این لیست می رسیم؛ نویر، دنی آلوز، پیکه، کمپانی، آلابا، بوسکتس، کوین دی بروینه، ژاوی هرناندز، لیونل مسی، آندرس اینیستا و روبرت لواندوفسکی.

1470