عکس؛ نیمار و هافبک سابق بارسلونا؛ رفاقتی از 2009 تا 2022

عکس؛ نیمار و هافبک سابق بارسلونا؛ رفاقتی از 2009 تا 2022

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور و فیلیپه کوتینیو، هافبک برزیلی سابق بارسلونا که در این روز ها در استون ویلا حضور دارد، رفاقتی دیرینه دارند به طوری که آن ها از سال های جوانی در تیم ملی برزیل با هم دو دوست نزدیک و صمیمی بوده اند.

به گزارش فوتبالی، در روز های گذشته تصویری از نیمار و کوتینیو منتشر شد که آن ها را در تعطیلات تابستانی در کشور برزیل و در یک ساحل نشان می داد که در زمین والیبال ساحلی حضور داشتند. این تصویر به خوبی بیانگر این نکته بود که نیمار و کوتینیو دو دوست صمیمی و نزدیک به هم هستند اما قدمت رفاقت این دو نفر بسیار بیشتر از این حرف ها است به طوری که دوستی آن ها حداقل به سال 2009 بر می گردد جایی که آن ها در تیم ملی برزیل کنار هم حضور داشتند. نیمار در حال حاضر به اردوی پیش فصل پی اس جی و تمرینات این تیم ملحق شده و تعطیلاتش به پایان رسیده است.

کوتینیو در سال 2018 به بارسلونا پیوست. در واقع او یک سال پس از رفتن نیمار از بارسلونا به این تیم پیوست و آن ها در بارسلونا با هم هم‌تیمی نشدند اما رفاقت آن ها پا بر جا بود و اکنون در این تعطیلات دیداری دوباره با هم داشتند. کوتینیو از سال 2022 راهی استون ویلا شد.

1470