انتظار پیشکسوت یوونتوس از مدیر اینتر: باید شایستگی‌های خود را ثابت کند

انتظار پیشکسوت یوونتوس از مدیر اینتر: باید شایستگی‌های خود را ثابت کند

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا و بیانکونری معتقد است ماروتا باید شایستگی خود را بار دیگر اثبات کند.

به گزارش فوتبالی و بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی، آلسیو تاکیناردی، هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا و ستاره پیشین خط میانی باشگاه یوونتوس عقیده دارد که بپه ماروتا، مدیر ورزشی سابق بانوی پیر که هم‌اکنون به عنوان مدیر ورزشی نراتزوری فعالیت می‌کند، در تابستان امسال باید بار دیگر شایستگی‌های خود را ثابت کند.

آلسیو تاکیناردی، بازیکن سابق یوونتوس در طی مصاحبه‌ای با رادیو TMW در مورد وضعیت فعلی‌ای که اینتر در بازار نقل و انتقالات قرار دارد، صحبت کرده و گفت: "به احتمال زیاد میلان اشکرینیار یا لائوتارو مارتینز در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان امسال با مبلغی هنگفت فروخته می‌شوند و بپه ماروتا به عنوان مدیر ورزشی نراتزوری یکی از افرادی است که وظیفه دارد تا اطمینان حاصل کند که اینتر می‌تواند یک تیم رقابتی باقی بماند و در عین حال سود هم ببرد. این بازار نقل و انتقالات است و ما خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد. اگر اینتر به دلایل مالی مجبور به فروختن بازیکن بزرگ شود، ماروتا باید بار دیگر شایستگی خود را با برنامه‌های جایگزین برای جبران این موضوع ثابت کند.‌"

آلسیو تاکیناردی سپس بر این واقعیت نیز تأکید کرد که مدیران نراتزوری باید در جایگزینی بازیکنانی مانند لائوتارو مارتینز و میلان اشکرینیار بسیار خوب عمل کنند. هر چند که وقتی فصل گذشته روملو لوکاکو و اشرف حکیمی فروخته شدند، این کار را به اندازه کافی خوب انجام ندادند.

9404