احتمال معاوضه دو بازیکن سرشناس بین دو تیم اینتر و فیورنتینا

احتمال معاوضه دو بازیکن سرشناس بین دو تیم اینتر و فیورنتینا

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منابع و نشریات ایتالیایی به ویژه رسانه‌های شهر میلان، به نظر می‌رسد که مدیریت نراتزوری استفانو سنسی را فقط در ازای نیکولا میلنکوویچ به فیورنتینا واگذار خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، مدیران و مسئولان باشگاه اینتر می‌توانند از استفانو سنسی، بازیکن با تکنیک ملی‌پوش و هافبک خوش نقش ایتالیایی تیم خود به عنوان بخشی از قرارداد با فیورنتینا برای جذب و به خدمت گرفتن نیکولا میلنکوویچ، مدافع تیم ملی فوتبال صربستان و ستاره خط دفاعی باشگاه فیورنتینای ایتالیا استفاده کنند.

همان‌طور که خبرنگار روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان در گزارش روزهای گذشته خود بیان کرده است، شرایط مربوط به جذب و به خدمت گرفتن نیکولا میلنکوویچ، مدافع صرب تبار باشگاه فیورنتینا بسیار ساده‌تر از مذاکرات پیچیده پیرامون خرید و در اختیار گرفتن گلیسون برمر، مدافع تیم ملی فوتبال برزیل و ستاره خط دفاعی باشگاه تورینوی ایتالیا می‌باشد.

مدافع صربستانی و بیست و چهار ساله باشگاه فیورنتینا تنها یک سال تا پایان مدت زمان اعتبار قراردادش با مقامات و مدیران بنفش‌های فلورانس باقی مانده است و می‌تواند با پرداخت مبلغی در حدود رقم پانزده میلیون یورو این تیم ایتالیایی را ترک کند.

مدیران و مسئولان باشگاه فیورنتینا نیز در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان امسال تا حدودی به در اختیار گرفتن برخی از بازیکنان اینتر ابراز علاقه کرده‌اند و همین موضوع، فرصتی برای تعویض بازیکن بین دو باشگاه را در اختیار مدیران این دو تیم قرار داده است.

برای ملحق شدن به تطم فلورانسی، از آندره آ پینامونتی بارها نام برده شده است؛ اما علاقه خاصی به استفانو سنسی نیز وجود دارد؛ زیرا باشگاه فیورنتینا به هافبکی برای جایگزینی لوکاس توریرا نیاز دارد که بعد از پایان دوره حضور قرضی خود در این تیم، اکنون به تیم انگلیسی اصلی خود يعنی آرسنال لندن بازگشته است. هر چند هنوز مشخص نیست که ارزش دو بازیکن برای انجام معاوضه یکسان می‌باشد یا خیر.

9404