هدف اصلی ستاره جدید آرسنال؛ قهرمانی در تمامی رقابت‌ها

هدف اصلی ستاره جدید آرسنال؛ قهرمانی در تمامی رقابت‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - گابریل ژسوس مهاجم برزیلی جدید آرسنال اذعان کرد که می‌خواهد با این باشگاه در تمامی رقابت‌ها به قهرمانی برسد. 

به گزارش فوتبالی، توپچی‌ها حدود 6 ماه با سران منچسترسیتی بر سر گابریل ژسوس مذاکره داشتند. آن‌ها در فصل گذشته در حالی که امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بودند، در نهایت در آخرین قدم از تاتنهام شکست خوردند و به لیگ اروپا رفتند. این مسئله باعث شد تا وقفه‌ای در مذاکرات با ژسوس بیست و پنج ساله بیافتد، اما در نهایت آن‌ها موفق شدند با مبلغ 45 میلیون یورو گابریل ژسوس را به لندن بیاورند. او در تیم شمال لندنی شماره 9 را برتن خواهد کرد.

ستاره سابق منچسترسیتی در مصاحبه‌ای با وبسایت گل گفت: "در زندگی‌ام، همیشه از پروژه‌ها خوشم آمده و زمانی که ادو به صحبت کردن پرداخت، من از ایده‌های این باشگاه خیلی خوشحال آمد. کاری که آن‌ها می‌خواهند بکنند و راهی که می‌خواهند طی کنند بسیار جذاب است. بعد از آن مطمئن بودم که به آرسنال خواهم آمد. بعد از صحبتی که با میکل آرتتا داشتم دیگر هیچ شکی در تصمیمم نداشتم، چون به او و این باشگاه بزرگ ایمان دارم. استعدادهای زیادی در این باشگاه هستند. می‌توانید ببینید چه بازیکنان جوانی در این باشگاه رشد کرده‌اند و حتی خود من که هنوز جوان هستم."

4416