تیم منتخب بهترین هم‌تیمی‌های رونالدو؛ از کاسیاس تا رونی و بنزما

تیم منتخب بهترین هم‌تیمی‌های رونالدو؛ از کاسیاس تا رونی و بنزما

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر منچستر یونایتد که در این روز ها حرف و حدیث های زیادی پیرامون او مطرح است و به نظر می رسد که در مسیر جدایی از جمع شیاطین سرخ قرار گرفته است، حضور در چهار باشگاه اسپورتینگ، منچستر یونایتد ( دو دوره )، رئال مادرید و یوونتوس را تجربه کرده است.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در دوره اول حضورش در منچستر یونایتد که بین سال های 2003 تا 2009 بود به تمامی جام های تیمی و افتخارات فردی رسید و در آن دوران بود که اوج گرفت و نشان داد که یک ستاره بزرگ و بین المللی در دنیای فوتبال است. او پس از آن راهی رئال مادرید شد و بین سال های 2009 تا 2018 در رئال مادرید بود. رونالدو در رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا افتخاراتی تکرار نشدنی به دست آورد و سپس راهی یوونتوس شد و از 2018 تا 2021 در جمع بیانکونری ها حضور داشت تا اینکه در سال گذشته راهی منچستر یونایتد شد و اکنون دوباره گفته می شود که می خواهد از منچستر یونایتد برود.

اگر بخواهیم تیم منتخبی از بهترین هم‌بازی های رونالدو تشکیل دهیم می توانیم به این تیم برسیم: کاسیاس، راموس، فردیناند، کیه‌لینی، مارسلو، اسکولز، کروس، مودریچ، بیل، رونی، کریم بنزما.

1470