دبل ترابی مقابل امیدها

دبل ترابی مقابل امیدها

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره پرسپولیس در فصل گذشته موفق شد در اولین بازی تدارکاتی تیمش دبل کند.

به گزارش فوتبالی، مهدی ترابی وینگر موثر قرمزها که پیش از شروع فصل نقل و انتقالات قراردادش را به مدت 2 فصل دیگر تمدید کرد تا دغدغه‌های یحیی نسبت به فصل گذشته کمتر شود، در اولین بازی تدارکاتی تیمش مقابل امیدها، نشان داد همچنان ستاره اول پرسپولیس است.

مهدی ترابی که با حضور سعید صادقی تصور می شد تغییر پست بدهد اما همچنان در پست وینگر چپ به میدان می رود و یحیی در بازی امروز مقابل امیدها نشان داد فعلا برنامه‌ای برای تغییر پست او ندارد، این هافبک تکنیکی در بازی امروز موفق شد در دقایق  (۵۰ - پنالتی) و (۹۰) گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند تا در اولین بازی تدارکاتی برای قرمزها دبل کند.

ترابی  که با ۱۱ پاس گل دومین پاسور برتر لیگ ۲۱ شد قطعا یکی از بازیکنانی خواهد بود که یحیی گل‌محمدی برای باز پس گیری قهرمانی لیگ برتر در فصل آینده روی او حساب ویژه ای باز کرده است. آنچه مشخص است طی چند فصل گذشته ثابت شده اگر ترابی در اوج آمادگی باشد، پرسپولیس در فاز هجومی تیم خطرناکی خواهد بود، آمادگی بالای این بازیکن می تواند موقعیت‌های گلزنی زیادی را برای مهاجمان پرسپولیس فراهم کند.

ترابی با سرعت، تکنیک و قدرت موقعیت سازی خوب، بازیکنی خطرناک در نزدیکی دروازه حریف محسوب می‌شود اما باید دید او در این فصل که سال جام جهانی نیز خواهد بود می تواند همچنان بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس باشد یا نه.

7655