چهار دلیل برای اصرار رونالدو به جدایی از منچستریونایتد

چهار دلیل برای اصرار رونالدو به جدایی از منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد قصد ترک شیاطین سرخ را دارد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو از طریق وکیلش ژرژ مندس به یونایتد اعلام کرده است که برای جدایی از این تیم آماده می شود. آس در گزارشی به دلایل رونالدو برای اصرار به جدایی از اولدترافورد اشاره کرده است.

رونالدو در تابستان قبلی از یوونتوس به منچستر برگشت و امیدوار بود که خاطرات خوبی که در اولدترافورد زیر نظر فرگوسن داشت را تکرار کند اما یونایتد یکی از بدترین فصل های تاریخش را داشت که در رتبه ششم لیگ انگلیس قرار گرفت و راهی لیگ اروپا شد. دلیل اول اصرار رونالدو به جدایی این است که نمی خواهد یک سال از دوران فوتبالش را در تیمی تلف کند که شاید فصل آینده هیچ امید و انگیزه ای نداشته باشد و همچنان مثل فصل قبل ناموفق باشد.

دلیل دیگر رونالدو این است که حس می کند که در حالی که سیتی با هالند یا لیورپول با داروین نونیز خودشان را تقویت کرده اند، یونایتد فعالیت خوبی در پنجره نقل و انتقالات نداشته است. فعلا اصلی ترین خرید تابستانی یونایتد، کریستین اریکسن بوده است که بازیکنی است که در سن 30 سالگی قرار دارد و بعید است که تحول چندانی در ترکیب یونایتد ایجاد کند.

سومین دلیل هم این است که یونایتد نتوانسته به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. اولویت رونالدو این است که در تیمی بازی کند که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد چرا که 19 فصل متوالی در این تورنمنت حضور داشته است. چهارمین دلیل رونالدو هم این است که یونایتد به خاطر عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، 25 درصد از دستمزد بازیکنانش را کاهش می دهد. بدین ترتیب دستمزد رونالدو از هفته ای 558 هزار یورو به هفته ای 419 هزار یورو کاهش پیدا خواهد کرد.

4125