همدانی: هم یزدانی به استقلال برمی‌گردد هم مرادمند/ مدیریت باید ماجرای وریا را رسانه‌ای کند

همدانی: هم یزدانی به استقلال برمی‌گردد هم مرادمند/ مدیریت باید ماجرای وریا را رسانه‌ای کند

پایگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت استقلال گفت: سال گذشته هم آقای آجرلو با مدیریت سکوتش در نهایت توانست این تیم را با بهترین نتایج قهرمان کند و احتمالاً امسال هم این سکوت نتایج مثبتی خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، ستار همدانی بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره مسائل روز باشگاه استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.
درباره فرصت اندک استقلال برای بدنسازی چه صحبتی دارید؟ می‌دانید که این تیم کمتر از یک ماه برای بدنسازی فرصت دارد؟

در علم روز بدنسازی دنیا شرایط به گونه ای تغییر کرده که دیگر مثل سابق نیست. قدیم تیم‌ها بین ۴۵ تا ۶۰ روز به بدنسازی می‌رفتند و با انجام تمرینات سخت مثل تپه نوردی، آماده مسابقات می‌شدند اما من مطمئنم با این وضعیت استقلال به موقع خودش را برای لیگ آماده میکند.

چطور؟

چون تازه لیگ تمام شده و بازیکن‌ها نیاز داشتند کمی‌استراحت کنند و خیلی از تیم‌های مطرح دنیا هم هنوز بدنسازی شان را شروع نکرده اند. قطعا استقلال به موقع به لیگ می‌رسد.

وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تا اینجا باشگاه خوب عمل کرده است. چون نیاز چندانی به جابجایی‌های آنچنانی نداشت. با برگشتن مرادمند و یزدانی هم خط دفاعی استقلال رو به راه می‌شود.

مگر این دو بازیکن به استقلال برمی‌گردند؟ فعلاً فقط حرف از برگشتن مرادمند به صورت جدی مطرح شده است؟

من خبر دارم که هر دو آنها به استقلال برمی‌گردند. شما این را مطمئن باشید اگر استقلال بابت برگشتن سیاوش و مرادمند مطمئن بود هیچ وقت اجازه نمی‌داد محمد دانشگر از استقلال برود و دست به این ریسک بزرگ نمی‌زد.

از انتقال احتمالی حسین زاده به شارلوا بلژیک خبر دارید؟ یادتان هست قبلاً امید نورافکن هم بعد از یک فصل حضور در استقلال به همین تیم رفت و در نهایت با شرایط بدی به لیگ ایران برگشت؟

چرا نورافکن را مثال می‌زنید! مهدی قائدی که یک سوپر ستاره فوتبال بود با یک تصمیم غلط خودش را در شرایطی قرار داد که الان تیم اماراتی هم او را نمی‌خواهد! متاسفانه آنهایی که به این بازیکنان مشاوره غلط می‌دهند و فوتبال این جوانان را نابود می‌کنند.

پیشنهاد شما به حسین زاده چیست؟

حسین زاده باید ۲ فصل دیگر در استقلال بماند تا هم سن و سالش بالاتر برود و هم تجربه‌اش. این انتقال‌های عجولانه بازیکنان را نابود می‌کند و آنها سرخورده می‌شوند. حسین‌زاده باید بماند تا اخلاق حرفه‌ای و رفتار فوتبالی را بیشتر یاد بگیرد. قطعا نگاهش هم نسبت به تیمی‌که می‌خواهد به آنجا برود تغییر خواهد کرد. قطعاً حسین زاده پخته‌تر، در یک تیم اروپایی موفق تر خواهد بود.

تا چند روز پیش مسئولان فولاد از جذب وریا غفوری صحبت می‌کردند، اما دیگر حرفی از انتقال این بازیکن به خوزستانی مطرح نیست. از دلیل این موضوع خبر دارید؟

من اصلاً در جریان نیستم که چه اتفاقی افتاده و اصلاً چرا چنین فضایی برای وریا غفوری به وجود آمده است. ولی در مجموع فکر می‌کنم باید باز هم منتظر ماند.

شنیده اید که مالک باشگاه اربیل عراق درباره حضور وریا غفوری در آن تیم پیامی‌را منتشر کرده؟

نه نشنیده‌ام و فقط امیدوارم وریا غفوری هر جا می‌رود موفق باشد.

برداشت شما از سکوت مدیران استقلال در رابطه با وریا غفوری چیست؟

آجرلو کلا مدیر سکوت است! او در طول فصل گذشته هم مجموعه کلا سه بار مصاحبه نکرد، اما تیم را قهرمان کرد. به نظرم بهتر است مدیریت هر چه بین باشگاه و وریا غفوری است آن را اطلاع‌رسانی کند. ما که خبر نداریم ولی قطعاً مسائلی وجود دارد که بهتر است همه آنها را رسانه‌ای کنند. ضمن اینکه حرمت وریا غفوری هم باید حفظ شود.

1470