هدیه ویژه‌ای که نیمار به پسر راموس داد

هدیه ویژه‌ای که نیمار به پسر راموس داد

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار و سرجیو راموس که زمانی در ال کلاسیکوها دشمنان همدیگر بودند، حالا به نظر می رسد که با حضور در پی اس جی به رفقایی صمیمی تبدیل شده اند.

به گزارش فوتبالی، دو ستاره برزیلی و اسپانیایی در حال حاضر هم تیمی هستند و به نظر می رسد که رابطه خوبی دارند. نیمار در سال 2019 در مراسمی گفته بود که سرجیو راموس بهترین مدافعی است که مقابلش بازی کرده است:" بهترین مدافعی که مقابلش بازی کردم سرجیو راموس. یک مدافع عالی است و گلهای زیادی هم می زند. بازی کردن مقابلش مشکل است." راموس نیز در تمجید از بازیکن برزیلی زمانی او را یکی از سه بازیکن برتر دنیا دانسته بود.

حالا در ادامه این رفاقت، نیمار تصمیم گرفته است که هدیه ویژه ای را به پسر بزرگ کاپیتان سابق رئال مادرید بدهد. در حقیقت ستاره برزیلی کفش های امضا شده خود را به پسر راموس هدیه داده و نوشته است :" تقدیم به سرجیو جونیور، با احترام."

پسر هشت ساله راموس با خوشحالی با این هدیه عکس گرفته و راموس هم در پیامی اینستاگرامی از ستاره برزیلی تشکر کرده  و از قول پسرش نوشته است:" ممنون نیمار به خاطر کفش های فوتبال. آن را با احترام زیاد در اتاقم نگهداری خواهم کرد."

4125