بیرانوند جدید پرسپولیس کیست؟

بیرانوند جدید پرسپولیس کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- یک هافبک دفاعی که از بازیکنان فصل گذشته لیگ یک بوده در تمرینات پرسپولیس حضور یافته است تا کادرفنی پرسپولیس او را محک بزند.

به گزارش فوتبالی، نام این بازیکن محمد بیرانوند است که سابقه بازی در تیم نه چندان قوی شهرداری همدان را دارد. او در تمرین پرسپولیس حاضر شده و کادر فنی عملکرد این بازیکن را زیر نظر گرفته تا در ادامه پس از بررسی نهایی نظر خود را در مورد او اعلام کند. البته حضور یک بازیکن لیگ یکی از یک تیم نه چندان قوی در پرسپولیس عجیب به نظر می رسد اما ظاهرا بازیکن خوبی است چون محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با یکی از روزنامه‌های ورزشی حضور این بازیکن در تمرینات را تایید کرده و گفته این بازیکن با کیفیت است.

بیرانوند، فصل گذشته در شهرداری همدان در لیگ یک بازی کرده و برخی خلاف برخی خبرها عضو تیم لیگ دویی پاس همدان نبوده است. این هافبک میانی متولد 1374 بوده و اگر پرسپولیس با او قرارداد ببندد این بازیکن جز سهمیه بزرگسال پرسپولیس خواهد بود. البته بیرانوند سابقه بازی در تیم‌های مقاومت تهران و خیبر خرم‌آباد را هم داشته است. 

او دو فصل پیش با شهرداری همدان در لیگ دو به لیگ یک صعود کرد و فصل گذشته هم جزو بازیکنان کلیدی این تیم بود. باید دید در نهایت یحیی گل محمدی، چه تصمیمی درباره بیرانوند جدید خواهد گرفت. 

7655