اولویت نامزد جایزه توپ طلا مشخص شد

اولویت نامزد جایزه توپ طلا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو سانتوس مدیر برنامه‌های جورجینیو ستاره ایتالیایی چلسی فاش کرد که اولویت موکلش، تمدید قرارداد با آبی‌های لندن است. 

به گزارش فوتبالی، در چند روز گذشته جورجینیو مرتباً به باشگاه‌های ایتالیایی لینک شده و گفته می‌شود تیم‌های اینتر و یوونتوس به جذب این هافبک وسط علاقه‌مند هستند. جورجینیو یکی از ارکان اصلی قهرمانی ایتالیا در یورو 2020 و قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا 2020-21 بود. او در آن سال آن‌قدر خوش درخشید که حتی به یکی از نامزدهای اصلی توپ طلا نیز تبدیل شد، اما در نهایت این رقابت را به لیونل مسی باخت و در بین 5 بازیکن برتر سال قرار گرفت. جورجینیو در فصل گذشته نتوانست آنچنان که باید، در ترکیب توماس توخل خوش بدرخشد و با این تیم بعد از منچسترسیتی و لیورپول به رتبه سوم رسید. قرارداد فعلی با آبی‌های لندن در سال 2023 به پایان می‌رسد و هنوز دو طرف برای تمدید قرارداد کاری نکرده‌اند. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، ژائو سانتوس مدیربرنامه‌های جورجینیو به توتومرکاتووب گفت: "چلسی اولویت اصلی جورجینو است. قراردادش در سال 2023 به پایان می‌رسد. من فکر می‌کنم بتوانیم در ماه سپتامبر راجع به تمدید کردن و یا نکردن با مدیران باشگاه صحبت کنیم." 

4416