پسر مدافع سابق رئال مادرید به تیم جوانان امارات ملحق شد

پسر مدافع سابق رئال مادرید به تیم جوانان امارات ملحق شد

پایگاه خبری فوتبالی - میگل آنخل سالگادو سانز پسر میشل سالگادو بازیکن اسبق رئال مادرید در لیست تیم زیر 20 سال امارات قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 17 ساله که در آکادمی سلتاویگو رشد کرده و در حال حاضر در تیم پاچوس فریرا در پرتغال عضویت دارد، برای سه بازی راهیابی به جام ملت های آسیای جوانان در لیست امارات قرار گرفته است.  میشل سالگادو تصویری از خودش و پسرش منتشر کرده و نوشته است:" موفق باشی، پسرم." مالولا سانز همسر سالگادو و دختر لورنزو سانز مدیر اسبق باشگاه رئال مادرید هم در پیامی نوشت:" مامان به تو افتخار می کند. در امارات موفق باشی."

میشل سالگادو سانچز در اسپانیا متولد شده اما در امارات متولد شده و به همین خاطر پاسپورت اماراتی دارد. خانواده سالگادو چندین سال در دبی زندگی کرده اند چرا که میشل در آن جا تجارت شخصی خود را انجام می داد.

میگل آنخل سالگادو سانچز در پست دفاع راست و وینگر راست بازی می کند که در فوریه 2022 از آکادمی سلتا جدا شد تا به تیم پاچوس فریرا در پرتغال ملحق شود.

میشل سالگادو 46 ساله در دوران فوتبالش در تیم هایی نظیر سلتا، سالامانکا، رئال مادرید، بلکبرن روورز بازی کرد. او بین سالهای 1999 تا 2009 در رئال حضور داشت که دو چمپیونزلیگ، چهار لالیگا، یک سوپرجام اروپا، یک جام بین قاره ای و سه سوپرجام اسپانیا برده است. میگل سالگادو 53 بازی ملی در اسپانیا ثبت کرده است.

4125