جای خالی نیمکت پرسپولیس این هفته پر می‌شود؟

جای خالی نیمکت پرسپولیس این هفته پر می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا دستیار خارجی یحیی گل‌محمدی تا آخر هفته معرفی خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، تمرینات پرسپولیس در حالی از روز شنبه شروع شده که هنوز خبری از دستیار اول یحیی گل‌محمدی در تمرینات نیست.

گل‌محمدی فعلاً په په لوسادا، ننکا، کریم باقری، سیدجلال حسینی و خانبان و محمد عسگری را به عنوان اعضای کادر فنی‌اش در کنار خود دارد که از این جمع احتمال جدایی خانبان از پرسپولیس و حضور ثابت او در تیم ملی وجود دارد.

این روزهاعسگری به همراه لوسادا مربی بدنساز این تیم نقش فعالی در تمرینات دارند و در طراحی تمرینات به یحیی کمک می‌کنند اما آنچه مشخص است یحیی بیشتر از همیشه به یک طراح تمرین نیاز ویژه دارد. کسی که بتواند جای خالی حمید مطهری را در کادر فنی او پر کند.

پایگاه خبری فوتبالی دیروز در خبری اعلام کرد که یحیی تنها راضی به کار با یک مربی تمرین‌دهنده خارجی است و پس از اینکه نتوانست با مجتبی حسینی برای همکاری مجدد به توافق برسد، قصد ندارد سراغ مربی ایرانی برود و ظاهراً فقط دنبال یک دستیار خارجی است. 

سرمربی پرسپولیس در حالی به دنبال مربی خارجی است که تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس و همبازیان سابق او منتظرند تا گل‌محمدی از آنها برای حضور در کادر فنی پرسپولیس دعوت کند، اتفاقی که تا چند روز قبل گفته می‌شد جدی است و حتی نام محمد نصرتی نیز مطرح شد اما فعلاً که هیچ‌کدام از آنها به نیمکت پرسپولیس نزدیک نشده‌اند.

محمد محمدی معاون باشگاه پرسپولیس در آخرین صحبت‌های خود اعلام کرده که دستیار یحیی گل‌محمدی تا پایان هفته یعنی حداکثر تا روز جمعه مشخص خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید این وعده معاون باشگاه پرسپولیس عملی خواهد شد یا نه.

7655