غیررسمی/ رونمایی از سه خرید جدید استقلال

غیررسمی/ رونمایی از سه خرید جدید استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد استقلال طی روزهای آینده از دو یا سه خرید سرشناسش رونمایی کند.

به گزارش فوتبالی، فعلا هیچکدام از خریدهای تابستانی استقلال نتوانسته طرفداران قهرمان لیگ برتر را راضی کند منتهی تیم مدیریتی استقلال امیدوار است با بازیکنانی که قرار است به زودی از آنها رونمایی شود، بتواند دل هواداران این تیم را دوباره به دست آورد.

اولین بازیکنی که طی روزهای اخیر صحبتهای زیادی درباره حضورش در استقلال مطرح شده، محمد محبی است. بازیکنی که فوتبالی پیش از این از توافقش با استقلال خبر داده بود و گویا مذاکرات بین مدیران استقلال با مدیران باشگاه سانتاکلارای پرتغال نتایج خوبی داشته و این وینگر سابقا ملی‌پوش، دوباره به فوتبال ایران برمی‌گردد تا جای امیرحسین حسین‌زاده – که به احتمال بسیار زیاد، فصل آینده در لیگ بلژیک توپ خواهد زد – را پر کند.

بازیکن دوم، مدافع سابق استقلال است. محمد نادری که بعد از جدایی از استقلال راهی لیگ ترکیه شد و در صورتی که باشگاه دوباره با او تماس بگیرد شاید به استقلال برگردد. با نادری فقط یک بار و آن هم توسط آجورلو درست در روزی که دانشگر از استقلال به سپاهان رفت تماس گرفته شده است. هر چند باشگاه به گرفتن او تمایل دارد اما انگار منتظر هستند تا قرارداد با محبی و رضایی نهایی شود.

البته که استقلال در پست نادری در دفاع چپ و دفاع میانی، بازیکن دارد منتهی کیفیت این بازیکن باعث شده که باشگاه از بازگشت او استقبال کند.

سومین بازیکن هم کاوه رضایی است که قرار است فردا برای دادن تستهای پزشکی به تهران بیاید و در صورت تایید ایفمارک با استقلال قرارداد یک ساله ببندد.

1984