حمایت اسطوره بایرن مونیخ از انتقال احتمالی رونالدو به این باشگاه

حمایت اسطوره بایرن مونیخ از انتقال احتمالی رونالدو به این باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی - لوتار ماتئوس اسطوره تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ معتقد است کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد یک جانشین ایده‌آل برای روبرت لواندوفسکی خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، در چند روز گذشته اخبار زیادی مبنی بر درخواست خروج رونالدو از الدترافورد به گوش می‌رسید و گفته می‌شود که ستاره سابق رئال مادرید و یوونتوس به خاطر عملکرد ضعیف این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات، نمی‌خواهد به کارش ادامه دهد. همچنین شیاطین سرخ در پایان فصل 2021-22 در رتبه ششم قرار گرفتند و حالا در فصل آینده باید در لیگ اروپا توپ بزنند. 

به نقل از سایت گل، بایرن مونیخ یکی از تیم‌هایی است که شدیداً به رونالدو لینک شده و البته خود باواریایی‌ها نیز به خاطر خروج احتمالی لواندوفسکی از این باشگاه، به دنبال جذب یک جانشین هستند. ماتئوس درباره پیوستن احتمال رونالدو به بایرن گفت: "انتقال رونالدو به بایرن جذاب خواهد بود. حداقل برای یک بار باید تمامی موارد را بررسی کنید. اگر شما فکر می‌کنید که کریستیانو رونالدو از نظر فیزیکی می‌تواند حداقل برای یک الی دو فصل دیگر بازی کند، پس شما باید برایش پول خرج کنید. به نظرم رونالدو جانشین خیلی خوبی برای لواندوفسکی خواهد بود."              

4416