آخرین وضعیت انتقالات میلان/ انتقال قرضی مدافع پاریسی‌ها تقریبا قطعی شد

آخرین وضعیت انتقالات میلان/ انتقال قرضی مدافع پاریسی‌ها تقریبا قطعی شد

پایگاه خبری فوتبالی - در این گزارش به بررسی آخرین وضعیت انتقال‌های دکتلار، دیبالا و زیاش به باشگاه میلان پرداخته و هم‌چنين به این موضوع پرداخته شده که انتقال قرضی مدافع پاری‌سن‌ژرمن فرانسه به جمع روسونری تقریبا قطعی شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ایتالیایی مدیاست، خبرنگار این رسانه در تازه‌ترين گزارش خود به آخرین وضعیت انتقال‌های شارل دکتلار، پائولو دیبالا و حکیم زیاش به باشگاه آث میلان ایتالیا پرداخته است. طبق این گزارش، استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی و موفق روسونری از مدیریت این باشگاه درخواست جذب یک مدافع میانی، یک هافبک و حداقل یک بازیکن هجومی برای سه‌گانه خط حمله تیم خود را مطرح کرده است.

عبدو دیالو مدافعی است که بر اساس گزارش‌های رسیده از فرانسه و اسپورت مدیاست، انتقال قرضی این بازیکن به تیم میلان از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه تقریبا قطعی شده است.

در رابطه با شارل دکتلار، گفته می‌شود که کاملا مناسب پروژه باشگاه میلان می‌باشد اما برچسب قیمتی این بازیکن مبلغی معادل رقم سی الی سی و پنج میلیون یورو می‌باشد. با این اوصاف، فضا برای مذاکره و کاهش قیمت در این معامله هم‌چنان وجود دارد.

در عین حال، لینک شدن‌های پائولو دیبالا، مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین و ستاره سابق باشگاه یوونتوس به میلان در حال سرد شدن می‌باشد؛ همان‌طور که طرفین به هیچ وجه فراتر از تماس‌های اولیه نرفته‌اند و به عبارتی دیگر، اینتر هم‌چنان شانس نخست انجام این معامله است.

داستان حکیم زیاش مراکشی متفاوت است و مقامات و مدیران میلان با همتایان خود در تیم چلسی انگلستان مذاکرات جدیدی انجام داده‌اند و به زودی بر سر میزان مبلغ دستمزد تقسیم شده بازیکن بین این دو باشگاه به توافق خواهند رسید. در حال حاضر انجام این انتقال بسیار محتمل به نظر می‌رسد.

9404