واکنش جالب بیرهوف به افت عملکرد سانه/ کمک عجیب تیاگو به انتقال مانه به مونیخ

واکنش جالب بیرهوف به افت عملکرد سانه/ کمک عجیب تیاگو به انتقال مانه به مونیخ

پايگاه خبری فوتبالی - مدیر تیم ملی آلمان معتقد است که تنها سانه می‌تواند به خودش برای بهبود شرایط خودش کمک کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، لروی سانه، وینگر تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره خط حمله باشگاه بایرن مونیخ از زمان حضورش در جمع باواریایی‌ها عملکرد پر فراز و نشیبی داشته است. طی دو فصل حضورش در مونیخ، سانه تنها در یک نیم‌فصل عملکرد خوبی داشته و در سایر مواقع نمایش‌هایی پر انتقاد در تیم ملی و تیم باشگاهی خودش داشته است.

در همین زمینه، اولیور بیرهوف، ستاره سابق مانشافت و مدیر کنونی تیم‌های ملی فوتبال آلمان معتقد است که لروی سانه خودش نیز باید به خودش کمک کند و می‌گوید: "موقعیت آسانی برای او نیست. ما به او کمک می‌کنیم اما او باید به خودش کمک کند. در نهایت به عنوان یک بازیکن، شما باید برای خروج از این وضعیت مبارزه کنید."

هم‌چنين در خبر دیگری از باشگاه بایرن مونیخ آلمان، طق گزارشات، سادیو مانه شخصا بایرن مونیخ را برای آینده خود انتخاب کرده بوده و تصمیم به حضور در تیم دیگری نداشته است. در همین بین و پیش از قطعی شدن انتقالش به بایرن مونیخ، این ملی‌پوش سنگالی از هم‌تیمی سابقش در لیورپول یعنی تیاگو آلکانتارا درخواست کرده بوده که در صورت انتقالش به جمع باواریایی‌ها، به آپارتمان او در شهر مونیخ نقل مکان کند.

تیاگو آلکانتارا که خود در سال 2020 میلادی بایرن مونیخ را ترک کرده و به لیورپول پیوسته، با این درخواست از جانب سادیو مانه موافقت و اعلام می‌کند که هر گونه کمکی که بتواند در این زمینه و برای انجام انتقال مانه به مونیخ انجام خواهد داد.

بنابراین می‌توان گفت که تیاگو آلکانتارا به صورت نامحسوس به انتقال سادیو مانه به باشگاه بایرن مونیخ آلمان کمک کرده است.

9404