ناراحتی مدیران بارسلونا از رفتار مدیر برنامه‌های دی‌یونگ هلندی

ناراحتی مدیران بارسلونا از رفتار مدیر برنامه‌های دی‌یونگ هلندی

پایگاه خبری فوتبالی - علی دورسون به عنوان ایجنت و مدیر برنامه‌های فرنکی دی‌یونگ، هافبک ملی‌پوش و هلندی آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون در روزهای اخیر از باشگاه کاتالانی دوری کرده که این مساله باعث ناراحتی و نارضایتی مقامات و مسئولان این باشگاه اسپانیایی در منطقه کاتالونیا شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، مدیران و مقامات باشگاه بارسلونای اسپانیا در تلاش و کوشش هستند تا جلسه‌ای با ایجنت و مدیر برنامه‌های فرنکی دی‌یونگ، هافبک تیم ملی فوتبال هلند و ستاره خط میانی این باشگاه کاتالانی اسپانیایی برای تعیین آینده این هافبک جوان و خوش‌نقش هلندی در جمع یاران و نفرات بلوگرانا برگزار کنند. مقامات و مدیران باشگاه بارسلونای اسپانیا به فرنکی دی‌یونگ و ایجنت و مدیر برنامه‌های این بازیکن دو پیشنهاد ارائه داده‌اند: نخست ترک نیوکمپ و رفتن به باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد؛ دیگری کاهش مقدار مبلغ حقوق و میزان رقم دستمزد دریافتی خود.

لازم به ذکر است که میزان رقم حقوق و مقدار مبلغ دستمزد دریافتی توسط فرنکی دی‌یونگ هلندی در رقابت‌های فصل جدید لاليگای اسپانیا به صورت خودکار و اتوماتیک زیاد خواهد شد و مقدار مبلغ و رقم این افزایش حقوق و دستمزد دریافتی نیز میزان قابل ملاحظه‌ و چشمگیری خواهد بود که در این صورت، این هافبک جوان ملی‌پوش و هلندی تیم کاتالان‌ها تبدیل به پردرآمدترین بازیکن در این باشگاه کاتالانی کشور اسپانیا خواهد شد.

برخی منابع و رسانه‌ها در کشور اسپانیا خصوصا در منطقه کاتالونیا می‌گویند که فرنکی دی‌یونگ تمایل چندانی به موضوعی که برای مسئولان باشگاه کاتالانی بسیار مهم و حیاتی می‌باشد یعنی مساله کاهش مقدار رقم حقوق و میزان مبلغ دستمزد خود که از مقامات و مدیران باشگاه بارسلونای اسپانیا دریافت می‌کند، ندارد.

9404