علت سخت شدن جذب ستاره هافنهایم مشخص شد: انگليسی‌ها وارد رقابت شدند!

علت سخت شدن جذب ستاره هافنهایم مشخص شد: انگليسی‌ها وارد رقابت شدند!

پایگاه خبری فوتبالی - بروسیا دورتموند علاقه زیادی به دفاع چپ هافنهایم یعنی دیوید رائوم نشان می‌دهد، اما آن‌ها تنها نیستند و این کار را برای انتقال این ملی‌پوش آلمانی به وستفالن سخت می‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی اشپورت یک، بعد از این‌که مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند توانست چند خرید خوب داشته باشد و به عنوان آخرین قطعه از پازل، با انتقال سباستین هالر تیم خود را تکمیل شده ببیند. اکنون نوبت به پست‌های دیگر است. دفاع چپ، اما دورتموند برای انتقال دیوید رائوم از هافنهایم باید در رقابت با چند تیم دیگر اروپایی حضور داشته باشد.

طبق گزارش خبرنگار رسانه Sport1 و بر همین اساس، تقاضاهای خرید و انتقال از سوی باشگاه‌هایی از لیگ برتر فوتبال انگلیس اکنون در حال افزایش است. خبرنگار رسانه اشپورت 1 از تیم‌هایی همانند منچستر یونایتد، نیوکاسل یونایتد و وستهام یونایتد نام می‌برد که همگی از انگلستان به طور جدی در حال بررسی شرایط انجام این انتقال هستند. علاقه مدیران و مسئولان باشگاه بروسیا دورتموند آلمان به این بازیکن جدی است. مدیریت باشگاه هافنهایم ضمن علاقه برای حفظ دیوید رائوم امکان تغییر و انجام انتقال او را نیز رد نمی‌کند. مدیر ورزشی هافنهایم، الکساندر روزن در این مورد می‌گوید: "نمی‌توان قطعی از آینده نزدیک صحبت کرد. اما تغییر و انتقال تابستانی این ملی‌پوش بیست و چهار ساله محتمل تلقی می‌شود."

صرف نظر از پیشنهادات انگلیسی‌ها، این که آیا دیوید رائوم راهی بروسیا دورتموند می‌شود، جای سوال دارد. خبرنگار رسانه اشپورت 1 می‌گوید که پست دفاع چپ اولویت نهایی در برنامه‌های مدیران باشگاه بروسیا دورتموند نیست وگرنه باید ابتدا در خرید‌های اولیه تیم صورت می‌گرفت. علاوه بر این، به گفته خبرنگار این رسانه شرایط باشگاه آلمانی بروسیا دورتموند به فروش بازیکن‌ از تیم خود بستگی پیدا کرده است. ارزش انتقال دیوید رائوم تا مبلغی معادل رقم سی و پنج میلیون یورو نیز تخمین زده می‌شود.

9404